Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Heinz-ը թողարկել է կետչուպի գույնի պատի ներկ

20:37, 6 սեպտեմբերի

Աշխարհում առաջին անգամ Heinz Tomato Ketchup-ը եւ Lick-ն համատեղ արտադրանք են թողարկել ու ներկայացրել սահմանափակ քանակությամբ։ Այս մասին հաղորդում է Leicestermercury-ը:

Lick-ը մշակել է պիգմենտների յուրահատուկ խառնուրդ, որը չորանում է մինչեւ Heinz Tomato Ketchup-ի խորհրդանշական գույնը:

«Սպեկտրի բոլոր գույներից կարմիրն ունի ամենաերկար ալիքի երկարությունը: Սա առաջին գույնն է, որը մենք տեսնում եւ զգում ենք, որը մեր մեջ ֆիզիկական ռեակցիա է առաջացնում: HTK Red 57-ն այնքան կենսունակ եւ գրավիչ գույն է՝ հարուստ ու խորությամբ, որը նրան տալիս է անժամկետ գրավչություն տանը»,- ասել է Lick-ի ինտերիերի դիզայնի տնօրեն եւ գունային հոգեբան Թաշ Բրեդլին:

Նա նաեւ հավելել է, որ գույնը կապված է բնական մթերքների հասունության եւ քաղցրության հետ, ինչը կարող է ենթագիտակցորեն խթանել ախորժակը։

«Մենք սիրում ենք եզակի համագործակցություններ եւ ուրախ ենք ներկայացնել Red HTK 57 սահմանափակ քանակությամբ թողարկված ներկը: Հուսով ենք, որ մեր Heinz կետչուպի երկրպագուները կհավանեն այն նույնքան, որքան նրանք սիրում են մեր սոուսը եւ կվայելեն այս խորհրդանշական գույնը՝ ավելացնելով իրենց տներում», - եզրափակել է հասարակության հետ կապերի բաժնի եւ ապրանքանիշի զարգացման ղեկավար Թիագո Ռապը։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել