Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

H&M-ի եւ Paco Rabanne-ի նոր հավաքածուն․ խաղիկներ եւ հեդոնիզմ

20:10, 26 հոկտեմբերի

H&M-ի եւ Paco Rabanne-ի համագործակցության արդյունքում ստեղծված նոր հավաքածուն հասանելի կլինի նոյեմբերի 9-ին: H&M-ն իր նոր դիզայներական գործընկերոջ մասին առաջին անգամ հայտարարեց  Փարիզի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում կազմակերպված երեկույթի ժամանակ:

раб1.jpg (30 KB)

раб6.jpg (45 KB)

«Որտե՞ղ է ավելի լավ ներկայացնել վառ պահերի համար նախատեսված հավաքածու, եթե ոչ կուլտային գիշերային ակումբում: Հաճելի էր ներկայացնել Rabanne-ի եւ H&M-ի համագործակցությունը Փարիզում, որտեղ մեր հյուրերը բացահայտեցին այս բազմակողմանի հավաքածուի զարմանալի ներուժը»,-ասել է H&M-ի կանացի հագուստի դիզայնի ղեկավար եւ կրեատիվ խորհրդատու Անն-Սոֆի Յոհանսոնը:

раб2.jpg (31 KB)

раб3.jpg (41 KB)

Կանացի եւ տղամարդու հագուստ, աքսեսուարներ եւ տան դեկորներ ներառող վառ հավաքածուն կմիավորի Rabanne-ի ժամանակաշրջանը խորհրդանշող ստեղծագործությունները H&M-ի հիմնական լսարանի հետ՝ առաջարկելով մատչելի ուղի դեպի Paco հեղափոխական ապրանքանիշը:

раб4.jpg (35 KB)

раб5.jpg (35 KB)

«Rabanne-ը միշտ եղել է զվարճալի ապրանքանիշ, եւ այս միջոցառումն արտացոլում է Rabanne H&M  հավաքածուի զվարճալի ոգին: Ես միշտ ցանկանում եմ, որ մարդիկ մեր հագուստը կրելիս իրենց ազատ զգան, ուստի հիանալի էր տեսնել հյուրերի, ովքեր զվարճանում եւ ընդունում էին հավաքածուի հեդոնիստական ​​ոգին»,-ասել է Rabanne-ի ստեղծագործական տնօրեն Ժուլիեն Դոսենան:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել