«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Կախարդանք՝ մեկ շշի մեջ․ Maison Perrier-Jouët շամպայնը՝ 100,000 դոլարով

21:23, 30 հունվարի

Շամպայն, արվեստ եւ բնություն՝ անգերազանցելի համադրություն: Ավելի քան երկու դար Maison Perrier-Jouët-ը տիրապետում է մի արվեստի, որի մասին շատերը կարող են միայն երազել:

Perrier-Jouët-ը միավորվել է հեղինակավոր Atelier Montex-ի հետ՝ ստեղծելու Libellule-ը՝ Perrier-Jouët Belle Époque 2008 թվականի շամպայնը:

Պետք չէ լինել գիտակ, որպեսզի հիանաք Jeroboam Belle Époque 2008-ի շշի դիզայնով: Այն պատված է մետաղագործության եւ ասեղնագործության առեղծվածային ցանցով, որն ավելի ուշադիր զննելով կբացահայտեք ճպուռի զույգ թեւեր:

шампусик1-1.jpg (92 KB)

Բարդ աշխատանքը մարտահրավեր էր նույնիսկ այնպիսի փորձառու հանճարի համար, ինչպիսին Atelier Montex-ն է: Գեղարվեստական ​​ղեկավար Ասուկա Յամաշիտան դիմել է գործընկեր Montex Studio MTX-ի՝ ճարտարապետական ​​ասեղնագործության մասնագետի փորձին՝ կատարելագործելու նուրբ, բայց բարդ կառուցվածքը: Գործընթացը ներառում էր մի քանի քայլ, այդ թվում՝ 3D տպագրություն, նիկելային էլեկտրապատում, 24 կարատանոց ոսկի եւ, վերջապես, մանրակրկիտ ներկում:

шампусик2-1.jpg (60 KB)

Maison Belle Epoque-ի վիտրաժներից ոգեշնչված թանկարժեք երանգները վերածվել են բարդ դիզայնի, որոնցում ներկայացված են մոդերն ոճը խորհրդանշող միջատներ եւ ծաղիկներ: Ոչ պակաս, քան մեկ տարվա հետազոտությունն ու մշակումը, ինչպես նաեւ Atelier Montex-ի արհեստավորներից մեկի անխոնջ աշխատանքը, ով 75 ժամ է նվիրել այս գործին, հանգեցրեց 2008 թվականի հոյակապ Perrier-Jouët Belle Époque-ի ստեղծմանը:

Ներսում վինտաժ է, 50% Շարդոնեի դրախտային խառնուրդ, 45% Պինո Նուար եւ 5% Պինո Մենյե: Perrier-Jouët Belle Époque 2008-ն առանձնանում է նարնջի ծաղկի եւ սպիտակ դեղձի բույրերով: Maison Perrier-Jouët-ը շիշը ներկայացրել է օրերս՝ Փարիզի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում: Այն արժե 100,000 դոլար, եւ հասանելի է ընդամենը 10 օրինակով:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել