Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի

21:31, 25 ապրիլի

LVMH ձեռքի պայուսակների եւ օծանելիքների համաշխարհային վաճառքը գերազանցել է ֆրանսիական գյուղատնտեսության ոլորտում գինու վաճառքին, գրում է Financial Times-ը՝ վկայակոչելով Asterès խորհրդատվական ընկերության զեկույցը։

Շքեղ ապրանքների հսկան, որի վերահսկողության տակ են գտնվում նաեւ ոլորտի այնպիսի առաջատար ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են՝ Louis Vuitton-ը, Dior-ը, Celine-ը և LOEWE-ն, 2023 թվականին կազմել է Ֆրանսիայի արտահանման 4%-ը, մինչդեռ կամամբերի եւ գինու միջազգային վաճառքը կազմել է ընդամենը 3,2%: Քանի որ շքեղության ոլորտը շարունակում է կենսական նշանակություն ունենալ Ֆրանսիայի տնտեսության համար, միայն LVMH-ն տարվա ընթացքում արտահանել է 23,5 միլիարդ եվրոյի դիզայներական ապրանքներ:

Անցյալ շաբաթ ընկերությունն ասաց, որ Ասիային բաժին է ընկնում այդ վաճառքների 40%-ից մի քիչ պակաս, իսկ ԱՄՆ-ին բաժին է ընկնում 25%-ը: Ֆրանսիային բաժին է ընկնում LVMH-ի համաշխարհային վաճառքի 10%-ից պակասը, ասվում է զեկույցում:

LVMH-ը հույս ունի շարունակել իր բարգավաճ ներդրումը Ֆրանսիայի տնտեսության մեջ, քանի որ ընկերությունը փոխում է իր գործադիր ղեկավարությանը: Անցյալ շաբաթ LVMH-ի գործադիր տնօրեն Բեռնար Առնոն իր երկու որդիներին՝ 29-ամյա Ֆրեդերիկին եւ 31-ամյա Ալեքսանդրին, ներառեց կոնգլոմերատի տնօրենների խորհրդում: Առնոյի հինգ երեխաներից չորսը ներկայումս աշխատում են տնօրենների խորհրդում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել