Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

Ֆրենսիս Քուրքջյանի՝ Dior-ի համար ստեղծած վերջին բույրն արտացոլում է Նյու Յորքի ոգին

15:27, 27 փետրվարի

Երբ մենք խոսում ենք New Look Dior-ի մասին, առաջին բանը, որ գալիս է մտքում, ամբողջական կիսաշրջազգեստներն ու նուրբ բաճկոններն են, որոնք հորինել է Christian Dior-ը դեռևս 1947 թվականի ձմռանը՝ սկիզբ դնելով կանացի շքեղ զգեստապահարանի նոր դարաշրջանին: Յուրաքանչյուր հաջորդ դիզայներ իր ուրույն ներդրումն է ունեցել հիմնադրի նորարարական հայեցակարգում:

Ուստի զարմանալի չէ, որ երբ Ֆրենսիս Քուրքջյանը, որն այժմ Dior Parfums-ի բույրերի ստեղծման տնօրենն է, առաջին անգամ ժամանեց Dior, նա սկսեց մտածել դրա նշանակության մասին: «Նոր կերպարն ավելին է, քան ժառանգությունը, եւ ավելին, քան, պարզապես, ուրվագիծը․ դա հոգեվիճակ է»,-ասում է նա,-«Այն ապահովում է պրիզմա, որի միջոցով կարելի է դիտարկել եւ վերապատկերացնել աշխարհը: Այս ոգին եւ ուժը, որը նա կրում է, անցել է ժամանակը, եւ թույլ է տալիս ինձ ստեղծել նոր բույրեր Dior-ի համար»:

ezgif.com-webp-to-jpg-converter (15).jpg (14 KB)

Հենց այդ New Look-ը ոգեշնչեց Ֆրենսիսի համանուն վերջին բույրին, որը, որպես Dior's La Collection Privée-ի հետ իր առաջին նախագիծը, կամրջում է նորաձեւության եւ բուրմունքի աշխարհները, շարժումը՝ ոգեշնչված հանգուցյալ Քրիստիան Դիորից, ով իրեն անվանում էր «եւ պարֆյումեր, եւ կուտյուրիեր»: «Օծանելիքը նորաձեւության մասնիկ դարձնելը 1947 թվականի կարեւոր գործողություններից էր, եւ այսօր ես ուզում եմ եւս մեկ անգամ հաստատել այդ կապը»,-Harper's Bazaar Arabia-ին պատմել է Քուրքջյանը:

«Սա իմ տեսլականն է Dior-ի տան համար: Ինձ համար New Look-ը Տան արմատներին վերադառնալու միջոց է, որը միաժամանակ ցույց է տալիս այն ուղղությունը, որով կզարգանա հավաքածուն»։

New Look-ը բուրմունք է, որի ստեղծման համար պահանջվել են ամիսներ: «Բույրը տարբերվում է նորաձեւությունից։ Մեկ բուրմունք ստեղծելու համար կարող է պահանջվել վեցից ութ ամիս»,-ասում է նա: Այնուամենայնիվ, արժեր սպասել․ արտացոլելով Dior-ի հավաքածուներում օգտագործված գեղեցիկ գործվածքներն ու կտրվածքները՝ Ֆրենսիսը համակցել է համեղ բաղադրիչները, ներառյալ խունկը, ալդեհիդները եւ հարուստ սաթը՝ ստեղծելով ժամանակակից բույր. «Այս օծանելիքում ծաղկային նոտաներ չկան»,-բացատրում է նա,-«Ծաղիկները, սովորաբար, ներկայացնում են սերն ու ուրախությունը, բայց ես զգում էի, որ դրանք այս անգամ մեզ պետք չեն, որպեսզի առաջացնեն այն զգացմունքները, որոնց ես ուզում էի հասնել»:

Կարող է տարօրինակ թվալ, բայց ինքը՝ Ֆրենսիսը, առօրյայում բուրմունքներ չի օգտագործում, փոխարենը նախընտրում է փորձարկել այն, ինչի վրա այժմ աշխատում է՝ իրեն անվանելով «բույրի առաջին կրողը»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել