«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Բարմենուհին մատուցում է խմիչքներ եւ տալիս ապտակներ՝ մեկ գիշերվա համար վաստակելով 6 հազար դոլար

21:36, 20 մարտի

Հաճախորդները հերթ են կանգնում Հարավային Ֆլորիդայի բարմենուհուց ապտակ ստանալու համար, որի 30 դոլար արժողությամբ շոթերը դարձել են քաղաքի ամենահայտնի խմիչքը:

Այանա Կալլասը բիզնես է ստեղծել՝ վաճառելով իր ֆիրմային շոթերը, որի ընթացքում լիկյորը կարող է  ցողել հաճախորդի դեմքին: Եվ այս բիզնեսը ծաղկում է։ Կալլասը Axios-ին ասել է, որ ինքը Backyard Fort Lauderdale-ում մեկ գիշերվա ընթացքում վաճառում է 150-ից 200 «փոթորկոտ շոթ» (մեկ անձի համար 30 դոլար, ինչը կազմում է 6000 դոլար՝ մեկ գիշերվա ընթացքում):

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от HURRICANE AIYANA (@hurricaneaiyana)

Նովայի հարավարեւելյան համալսարանի 26-ամյա շրջանավարտը չի հորինել «փոթորկային շոթերը», այլ իր սեփական մոտեցումն է դրել դրա մեջ՝ ակրոբատիկ շարժումներով եւ ըմբշամարտի ոճի թատերական խաղով, որոնք օգնել են նրան հայտնիություն ձեռք բերել սոցիալական ցանցերում:

Կալլասը ստեղծել է իր սեփական ժամանցային ընկերությունը եւ կայքը, որտեղ նա ընդունում է անձնական երեկույթների ամրագրումներ:

Բացի սպիրտային խմիչքից, նա կարող է մատուցել նաեւ լրացուցիչ ծառայություններ՝ օրինակ ապտակ։

Նա ասում է, որ մասնակիցները տալիս են իրենց համաձայնությունը նախքան ապտակելը, եւ ինքը փորձում է շատ ուժեղ չհարվածել նրանց:

1-ezgif.com-webp-to-jpg-converter (15).jpg (84 KB)

«Ինձ, իսկապես, հաջողվում է տպավորություն ստեղծել, թե ես նրանց շատ ուժեղ եմ ապտակում: Բայց ես նրանց բոլորովին այնքան ուժգին չեմ հարվածում, որքան կարող եմ»,-ասում է նա,-«Ի վերջո, նրանք երեխաներ են, եւ ես միշտ փորձում եմ նրանց անվտանգ պահել»:

Կալլասը, ով ապրում է իր զբոսանավում, սովորաբար բարմենի աշխատանքով զբաղվում է տարին ընդամենը երկու ամիս։ Մնացած ժամանակ նա ճանապարհորդում է աշխարհով մեկ: Նրա նպատակն է դառնալ YouTube-ի վլոգեր եւ կյանքն անցկացնել ջրի վրա: «Ես այլ կերպ չեմ կարող ապրել»,-ասում է նա։ 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել