«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Hermès-ի Birkin պայուսակների գինը կարող է կրկնապատկվել 5 տարվա ընթացքում, եւ սա ավելի լավ ներդրում է համարվում, քան ոսկին

16:26, 1 ապրիլի

Hermès-ի Birkin շատ բաղձալի  պայուսակն էլ ավելի բաղձալի է դառնում, քանի որ ընդամենը հինգ տարում դրա արժեքը կրկնապատկվել է:

OpenLuxury հարթակի հիմնադիր Ջեյմս Ֆեյրշտեյնը Fortune-ին ասել է, որ սա գնի ամենասուր աճն է, որը երբեւէ տեսել է․ Black Togo 30 Birkin-ի գինը հինգ տարում կրկնապատկվել է:

Նշվում է, որ Black Togo 30-ի գինը վերավաճառքի հարթակներում բավական տատանվում է՝ կախված պայուսակի վիճակից, մետաղական սարքավորումների տեսակից եւ դրա գնման տարուց։

Այնուամենայնիվ, սովորաբար, մեկ տասնամյակ է պահանջվում, որպեսզի Birkin-ի գինը կրկնապատկվի: «Ես գիտեմ մի քանի դեպքերի մասին, երբ մարդիկ կրկնակի գումարով են գնել պայուսակներ 10 տարի առաջ, եւ այսօր դրանք անթերի վիճակում են վերավաճառում»,-ասել է Ֆայրեստեյնը: «Birkin եւ Kelly պայուսակների վերավաճառքի գինը, վերջին 10 տարիների ընթացքում, գերազանցել է ոսկու գնին»,-հավելել է նա:

Credit Suisse-ի եւ Deloitte-ի զեկույցի համաձայն՝ միայն 2020 թվականին, երբ շքեղ ապրանքների շուկան կանգ էր առել COVID-ի պատճառով, Birkin պայուսակները 38%-ի տպավորիչ եկամտաբերություն են ունեցել:

Արդյունքում, Ֆեյրշտեյնը կարծում է, որ Birkin-ի գնորդների 25%-ը պահում է պայուսակները որպես ներդրում, իսկ մնացած 75%-ն օգտագործում է դրանք, հայտնում է Fortune-ը։

Գնորդների մեծամասնությունը դիմում է երկրորդային շուկա՝ Birkin պայուսակներ գնելու համար, հիմնականում այն ​​պատճառով, որ ուղղակիորեն Hermès-ից շքեղ ապրանք գնելը կարող է ժամանակատար գործընթաց լինել, որը չի երաշխավորում, որ գնորդները կստանան իրենց ուզած մոդելը:

Hermès-ը ամբողջ աշխարհի խանութներին եւ բուտիկներին թույլ է տալիս  սեզոնին պահեստավորել որոշակի քանակությամբ Birkins պայուսակներ, թեեւ դրանց գույնն ու չափը, Sotheby’s-ի տվյալներով, հազվադեպ են նախապես հայտնի լինում։ 

Արդյունքում, Birkins-ը ամենից հաճախ վաճառվում է շատ ավելի թանկ, քան 12,000 դոլլարը, որը դրա մեկնարկային գինն է:

Ըստ Sotheby's-ի, որը ադամանդապատ Himalaya Birkin 30-ը վաճառել է 450,000 դոլարով, գինը, հիմնականում, ձեւավորվում է պայմանավորված մոդելի սակավությամբ․ ավելի տարածված մոդելները, սովորաբար, արժեն 25,000-ից 30,000 դոլար:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել