Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Արհեստական ​​բանականությունը կարող է հասնել նաեւ գինուն

22:19, 27 հունիսի

Արհեստական ​​բանականությունը կարող է հասնել գինուն, ավելի ճիշտ՝ օգնել սպառողին ընտրություն կատարելու հարցում։ Խմիչքների ծրագրային ապահովման ընկերությունները, լրատվամիջոցները եւ ըմպելիքների ակադեմիան ներկայացնող խումբը ուսումնասիրել են, թե ինչպես արհեստական ​​ինտելեկտը կարող է անհատականացնել շշերի ընտրության գործընթացը, գրում է Drink Business-ը։

Ըստ Լոնդոնի Քինգս քոլեջի մարքեթինգի եւ նորարարության պրոֆեսոր Օգուզ Աքարի՝ AI-ն «իրոք կարող է անհատականացումը հասցնել հաջորդ մակարդակի»: Նա ընդգծել է, որ գեներատիվ AI-ն արդեն օգտագործվում է այլ ոլորտներում՝ յուրաքանչյուր սպառողի համար անհատականացված մարքեթինգային բովանդակություն ստեղծելու համար, ինչպիսիք են երգերը կամ տեսանյութերը:

Միեւնույն ժամանակ, արհեստական ​​ինտելեկտի տեխնոլոգիաները հիմնարար փոփոխություններ են մտցնում մարքեթինգի եւ սպառողների փորձի մեջ։ «Ինտերնետը նվազեցրել է տեղեկատվության արժեքը»,- եզրափակել է նա:

Էնդրյու Սուսմանը՝ Preferabli-ի համահիմնադին ու CTO-ն, ցուցադրել է խնդիրները լուծելու իր ծրագրակազմը:

Որպես արհեստական ​​ինտելեկտի գեներատիվ մոդել՝ Preferabli-ի հարցման եւ չաթ-բոտ համակարգերն ունեն բազմաթիվ տվյալների կետեր: AI-ն առաջարկել է փրփրուն գինիները համադրել մսի կողային կտորների հետ եւ առաջարկել է Pinot Grigio՝ հատուկ խանութից՝ հիմնվելով անհասանելի շշի հետ նմանության վրա:

Երկու օրինակներն էլ ցույց են տվել AI-ի ներուժը, որը, բնականաբար, առաջարկում է տարբերակներ՝ հիմնված բարդ որոնումների վրա: Այնուամենայնիվ, այս ծրագիրը նաեւ թույլ է տալիս օգտագործել համեմատական ​​տարրեր: Օրինակ, այն կարող է սովորել սպառողների նախասիրությունները եւ կանխատեսել, թե նրանք ինչպես կգնահատեն որոշակի շշեր: Այս կերպ գինու սիրահարները կարող են ավելի ճշգրիտ համեմատել տարբերակները:

Սուսմանն ընդգծել է, որ արհեստական ​​ինտելեկտը խմիչքների առեւտրի համադարման միջոց չէ: Միջին հաշվով, օգտատերերը մեկ րոպեից պակաս են ծախսում հավելվածում, ուստի ընկերությունը կենտրոնանում է արագ եւ ճշգրիտ արդյունքների վրա, այլ ոչ թե մարդկանց՝ Preferabli-ում պահելու վրա:

Այնուամենայնիվ, տեխնոլոգիան կարող է զգալի նոր հնարավորություններ առաջարկել բիզնեսի եւ անհատների համար: Նկարագրելով ըմպելիքների աշխարհը որպես «անհավանական մասնատված արդյունաբերություն»՝ Նիք Մարտինը՝ Wine Owners-ի գործադիր տնօրենը, կարծում է, որ AI-ն կարող է գրավել նոր սպառողներ: Նա նշել է, որ արհեստական ​​ինտելեկտի եւ նոր տեխնոլոգիաների շնորհիվ ընկերությունները կարող են ուշադրություն դարձնել «մարդկանց, ովքեր կարող են տարբերվել մեր օֆլայն հաճախորդներից»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել