Արհեստական բանականությունը կարող է հասնել գինուն, ավելի ճիշտ՝ օգնել սպառողին ընտրություն կատարելու հարցում։ Խմիչքների ծրագրային ապահովման ընկերությունները, լրատվամիջոցները եւ ըմպելիքների ակադեմիան ներկայացնող խումբը ուսումնասիրել են, թե ինչպես արհեստական ինտելեկտը կարող է անհատականացնել շշերի ընտրության գործընթացը, գրում է Drink Business-ը։
Ըստ Լոնդոնի Քինգս քոլեջի մարքեթինգի եւ նորարարության պրոֆեսոր Օգուզ Աքարի՝ AI-ն «իրոք կարող է անհատականացումը հասցնել հաջորդ մակարդակի»: Նա ընդգծել է, որ գեներատիվ AI-ն արդեն օգտագործվում է այլ ոլորտներում՝ յուրաքանչյուր սպառողի համար անհատականացված մարքեթինգային բովանդակություն ստեղծելու համար, ինչպիսիք են երգերը կամ տեսանյութերը:
Միեւնույն ժամանակ, արհեստական ինտելեկտի տեխնոլոգիաները հիմնարար փոփոխություններ են մտցնում մարքեթինգի եւ սպառողների փորձի մեջ։ «Ինտերնետը նվազեցրել է տեղեկատվության արժեքը»,- եզրափակել է նա:
Էնդրյու Սուսմանը՝ Preferabli-ի համահիմնադին ու CTO-ն, ցուցադրել է խնդիրները լուծելու իր ծրագրակազմը:
Որպես արհեստական ինտելեկտի գեներատիվ մոդել՝ Preferabli-ի հարցման եւ չաթ-բոտ համակարգերն ունեն բազմաթիվ տվյալների կետեր: AI-ն առաջարկել է փրփրուն գինիները համադրել մսի կողային կտորների հետ եւ առաջարկել է Pinot Grigio՝ հատուկ խանութից՝ հիմնվելով անհասանելի շշի հետ նմանության վրա:
Երկու օրինակներն էլ ցույց են տվել AI-ի ներուժը, որը, բնականաբար, առաջարկում է տարբերակներ՝ հիմնված բարդ որոնումների վրա: Այնուամենայնիվ, այս ծրագիրը նաեւ թույլ է տալիս օգտագործել համեմատական տարրեր: Օրինակ, այն կարող է սովորել սպառողների նախասիրությունները եւ կանխատեսել, թե նրանք ինչպես կգնահատեն որոշակի շշեր: Այս կերպ գինու սիրահարները կարող են ավելի ճշգրիտ համեմատել տարբերակները:
Սուսմանն ընդգծել է, որ արհեստական ինտելեկտը խմիչքների առեւտրի համադարման միջոց չէ: Միջին հաշվով, օգտատերերը մեկ րոպեից պակաս են ծախսում հավելվածում, ուստի ընկերությունը կենտրոնանում է արագ եւ ճշգրիտ արդյունքների վրա, այլ ոչ թե մարդկանց՝ Preferabli-ում պահելու վրա:
Այնուամենայնիվ, տեխնոլոգիան կարող է զգալի նոր հնարավորություններ առաջարկել բիզնեսի եւ անհատների համար: Նկարագրելով ըմպելիքների աշխարհը որպես «անհավանական մասնատված արդյունաբերություն»՝ Նիք Մարտինը՝ Wine Owners-ի գործադիր տնօրենը, կարծում է, որ AI-ն կարող է գրավել նոր սպառողներ: Նա նշել է, որ արհեստական ինտելեկտի եւ նոր տեխնոլոգիաների շնորհիվ ընկերությունները կարող են ուշադրություն դարձնել «մարդկանց, ովքեր կարող են տարբերվել մեր օֆլայն հաճախորդներից»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
09:00, 30 հունիսի
ՀՈՒՆԻՍԻ 30-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ21:05, 29 հունիսի
Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»19:30, 29 հունիսի
Բելլա Հադիդը Saint Laurent-ի նոր դեմքն է դարձել17:28, 29 հունիսի
«Հարի Փոթերի» շապիկը նոր ռեկորդ է սահմանել՝ աճուրդում վաճառվելով 1,9 միլիոն դոլարով15:34, 29 հունիսի
Սոսո Պավլիաշվիլի. Հայաստանը եղբայր է, հուսալի, սիրելի եղբայր15:10, 29 հունիսի
Նիկոլ Շերզինգերը խոստովանել է, որ ժամանակն իր դեմ է աշխատում15:03, 29 հունիսի
Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)13:08, 29 հունիսի
Քլոե Քարդաշյանն իր 40-ամյակի առթիվ 100-ից ավելի ծաղկեփնջեր է ստացել12:03, 29 հունիսի
5 փաստ ռեփեր Tyga-ի մասին, որը հուլիսի 28-ին ելույթ է ունենալու Երեւանում11:57, 29 հունիսի
Ֆրեդի Մերկուրիի «կինն» ավելի քան 187,5 միլիոն ֆունտ կվաստակի Queen-ի կատալոգի վաճառքից հետո10:22, 29 հունիսի
«Այսօր, ցավոք, հայկական մշակույթի լիակատար անկում է». պրոդյուսեր Զառա Մխեյան09:00, 29 հունիսի
ՀՈՒՆԻՍԻ 29-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ