Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Ջուլիա Ռոբերթսը դարձել է Givenchy-ի դեմքը 1 միլիոն դոլարի դիմաց

13:37, 11 դեկտեմբերի

Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք՝ 47-ամյա Ջուլիա Ռոբերթսը դարձել է Givenchy-ի գարուն-ամառ հավաքածուի նոր դեմքը։ Երկու օր առաջ համացանցում հայտնվել էին այդ ֆոտոշարքի առաջին լուսանկարները. ֆոտոշարքն իրականացրել են լուսանկարիչներ Մերթն ու Մարկուսը։ Այժմ հայտնի է դարձել, որ այս ֆոտոշարքն իրականացնելու համար ապրանքանիշը  դերասանուհուն վճարել է մոտ մեկ միլիոն դոլար։

«Այս անգամ ես նրան ավելի լուրջ, մաքուր եւ ինտելեկտուալ կին եմ պատկերացրել։ Սա այլ մոտեցում է, թարմ հայացք։ Ջուլիան այս ֆոտոշարքում հայտնվում է հպարտ կնոջ կերպարով»,-ասել է Ռիկարդո Տիշին։

Ի դեպ, պետք է նշել, որ հոլիվուդյան շոու-բիզնեսում սա շատ համեստ գումար է համարվում, քանի որ Ջենիֆեր Լոուրենսը Dior-ի հետ պայմանգիր կնքելու համար պահանջել է 15 միլիոն դոլար, իսկ Գվինեթ Փելթրոուի Hugo Boss-ի օծանելիքի գովազդում նկարահանվելու հոնորարը կազմել է 2 միլիոն դոլար։

Որոշ պարբերականներ ասում են, որ Ջուլիան համաձայնել են այդքան քիչ գումարի դիմաց նկարահանվել ամսագրի համար, քանի որ Givenchy նորաձեւության տունը նրա նախընտրելի եւ սիրելի ապրանքանիշերից մեկն է, իսկ մյուսներն էլ պնդում են, որ Givenchy-ին այնքան ֆինանսական մեծ հնարավորություններ չունի, ինչպես Dior-ը եւ Chanel-ը։

 

Աղբյուր՝ The Guardian


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել