Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Ջուլիա Ռոբերթսը դարձել է Givenchy-ի դեմքը 1 միլիոն դոլարի դիմաց

13:37, 11 դեկտեմբերի

Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք՝ 47-ամյա Ջուլիա Ռոբերթսը դարձել է Givenchy-ի գարուն-ամառ հավաքածուի նոր դեմքը։ Երկու օր առաջ համացանցում հայտնվել էին այդ ֆոտոշարքի առաջին լուսանկարները. ֆոտոշարքն իրականացրել են լուսանկարիչներ Մերթն ու Մարկուսը։ Այժմ հայտնի է դարձել, որ այս ֆոտոշարքն իրականացնելու համար ապրանքանիշը  դերասանուհուն վճարել է մոտ մեկ միլիոն դոլար։

«Այս անգամ ես նրան ավելի լուրջ, մաքուր եւ ինտելեկտուալ կին եմ պատկերացրել։ Սա այլ մոտեցում է, թարմ հայացք։ Ջուլիան այս ֆոտոշարքում հայտնվում է հպարտ կնոջ կերպարով»,-ասել է Ռիկարդո Տիշին։

Ի դեպ, պետք է նշել, որ հոլիվուդյան շոու-բիզնեսում սա շատ համեստ գումար է համարվում, քանի որ Ջենիֆեր Լոուրենսը Dior-ի հետ պայմանգիր կնքելու համար պահանջել է 15 միլիոն դոլար, իսկ Գվինեթ Փելթրոուի Hugo Boss-ի օծանելիքի գովազդում նկարահանվելու հոնորարը կազմել է 2 միլիոն դոլար։

Որոշ պարբերականներ ասում են, որ Ջուլիան համաձայնել են այդքան քիչ գումարի դիմաց նկարահանվել ամսագրի համար, քանի որ Givenchy նորաձեւության տունը նրա նախընտրելի եւ սիրելի ապրանքանիշերից մեկն է, իսկ մյուսներն էլ պնդում են, որ Givenchy-ին այնքան ֆինանսական մեծ հնարավորություններ չունի, ինչպես Dior-ը եւ Chanel-ը։

 

Աղբյուր՝ The Guardian


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել