Commission de Classement Couture Création Նորաձեւության փարիզյան հատուկ հանձնաժողովը Maison Martin Margiela եւ Alexis Mabille հայտնի բրենդներին շնորհել է «օտկուտյուղ» կարգավիճակ։ Այժմ երկու մարկաներն էլ բարձրաշխարհիկ նորաձեւության ներկայացուցիչ են։
Ըստ Fashiontime -ի, «օտկուտյուղ» կարգավիճակը որոշվում է մի քանի չափանիշով. ներկայացված հագուստով, արհեստանոցի չափերով, պատվերով արված ու ձեռագործ արտադրանքի չափորոշիչներով, եւ այն բանով, թե թողարկում է արդյո՞ք ըներությունը տարեկան երկու պարտադիր հավաքածու, թե՞ ոչ։
Այս չափանիշների համաձայն, Alexis Mabille –ն «օտկուտյուղ» հավաքածու է թողարկում 2008 թվականից, իսկ Maison Martin Margiela - ն միայն այս տարվա հուլիսին է ներկայացրել իր դեբյուտային գիծը։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
09:00, 26 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 26-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)