BACKSTAGE. Ինչպես են ընթանում «Սարի աղջիկ» հեռուստասերիալի նկարահանումները

Սիրուն Մինասը` բոտեքսի միֆերի եւ հակացուցումների մասին

Հայտնիներ, որոնք իրենց երեխաներին այսօր ուղեկցել են առաջին դասարան

«Ուզում եմ երեխա ունենալ». Շպռոտը` իր երազանքի և 41-ամյակին նվիրված խնջույքի մասին

Եվա Խաչատրյանի, Վիկտորյա Սահակյանի եւ այլ դերասանուհիների մասնակցությամբ բացօթյա ներկայացումը

Backstage. Մեգին շուտով կթողարկի ամառային, ռիթմիկ նոր տեսահոլովակ

Backstage. «Աշխատում ենք ամեն ձեւով իրականացնել իրենց երազանքը». Արուս Տիգրանյան

Անդրանիկ Հարությունյանը` արկածային մանկության մասին եւ ոչ միայն

Backstage. Ինչպես են ընթանում «Երկուսով» հեռուստասերիալի նկարահանումները

Դիանա Տոռեսը` ծնողների կորստի, սիրահարվածության եւ ատամնաբույժի մասնագիտությամբ չաշխատելու մասին

Ինչպես է անցել Լիլիթ Բասյանի եւ Ալեքսանդր Բաբասյանի որդու 6-ամյակը. ծնողների անակնկալն ու խնջույքը

«Գրիշան իմ երազած ավտոմեքենան է նվիրել». Շողեր Թովմասյանը 28-ամյակի անակնկալների եւ խնջույքի մասին

Հասմիկ Կարապետյանը` խենթ հուշերի, կյանքի դժվար շրջանի ու Շանթի հետ իրենց առաջին հանդիպման մասին

Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Ինչպե՞ս զսպել բարկությունը վեճի ժամանակ

18:23, 30 հոկտեմբերի

Խորը շնչեք ու արտաշնչեք

Կոնֆլիկտային իրավիճակում հանգստություն պահպանելու ունակությունն ուղղակիորեն կապակցված է լիցքաթափվելու ունակության հետ։ Մի քանի անգամ մակերեսային ու ոչ խորը շունչ քաշելը օրգանիզմի պատասխան արձագանքն է սթրեսին։ Անհարմարությունից ազատվելու համար պետք է փորձել խորը շնչել, ինչի շնորհիվ ուղեղը կսկսի ավելի սթափ աշխատել։ Փորձեք խորը շնչել բերանով, իսկ արտաշնչել քթով։ Այդպես կարող եք դադարեցնել սթրեսի հորմոնների՝ օրինակ ադրենալինի ու կորտիզոլի արտադրությունը։

Կենտրոնացեք սեփական մարմնի վրա

Եթե կենտրոնանաք վեճի ժամանակ առաջացող մարմնական գգացողությունների վրա՝ կարող եք փոխել դրանք։ Երբ մարդու ուշադրությունը կենտրոնանա իր մարմնի վրա, նա կարող է զգալ իր լարվածությունը, մակերեսային շնչառությունը եւ այլն։ Հենց լարվածություն զգաք ձեր մարմնում՝ փորձեք հնարավորինս թուլացնել ձեր ձեռքերն ու չեզոք դիրքի վերադառնալ։ Նման դիրքը ցույց կտա ձեր դրական տրամադրվածությունը, ինչը կօգնի հարթել սկսված կոնֆլիկտը։

Ուշադիր լսեք

Մարդուն բնորոշ է վեճ սկսելն այն դեպքում, երբ նա զգում է, որ զրուցակիցն իրեն չի լսում։ Բավականին բարդ է հարթել վեճը, եթե դուք չեք լսում, թե ինչ են ձեզ ասում։ Ձգտեք կենտրոնացնել ձեր ուշադրությունը ձեր զրուցակցի ասածների վրա։ Մի շտապեք նրան ընդհատել ձեր մտքերով ու դիտողություններով։ Դուք կկարողանաք արտահայտել ձեր մտքերը ձեր զրուցակցին լսելուց հետո։

Ձգտեք բաց հարցեր տալ

Բաց հարցեր տալը շատ կարեւոր է, եթե ցանկանում եք հարթել վեճը։ Բացի դրանից, դա ցույց է տալիս, որ դուք ուշադիր լսում եւ հարգում եք ձեր զրուցակցին։ Ոչ բոլորն էլ կարողանում բաց հարցեր տալ։ Ընդ որում՝ կարեւոր է խուսափել հասարակ հարցերից, որոնք ենթադրում են կարճ պատասխաններ՝ «այո» կամ «ոչ»։ Շատ ավելի կարեւոր է հարցական կոնստրուկցիաներ օգտագործելը, օրինակ հարցնել՝ ինչո՞ւ է այդպես, ո՞րն է պատճառը եւ այլն։ Փորձեք ուշադիր լինել ձեր բառերի ու հարցերի նկատմամբ։

Ձգտեք ցածր խոսել

Վեճը սրացումից խուսափելու բավականին հեշտ միջոց է բարձրացնել ձայներանգը կամ հակառակը՝ ցածրացնել այն։ Ընդ որում՝ կարեւոր է հասկանալ, որ ձայնի բարձրությունն ու երանգը կապակցված են զարկերակային ճնշման հետ։ Եթե այն բարձր է, մարդու համար դժվարանում է հասկանալ ասվածի իմաստը։ Ձգտեք մեղմել զրուցակցի բարկությունը ՝ չբարձրացնելով ձեր ձայնը։ Միայն այդպես դուք կարող եք ձեր հանգստությունը նրան փոխանցել։

Աղբյուրը՝ ladies-charm.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության