«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Ինչպե՞ս զսպել բարկությունը վեճի ժամանակ

18:23, 30 հոկտեմբերի

Խորը շնչեք ու արտաշնչեք

Կոնֆլիկտային իրավիճակում հանգստություն պահպանելու ունակությունն ուղղակիորեն կապակցված է լիցքաթափվելու ունակության հետ։ Մի քանի անգամ մակերեսային ու ոչ խորը շունչ քաշելը օրգանիզմի պատասխան արձագանքն է սթրեսին։ Անհարմարությունից ազատվելու համար պետք է փորձել խորը շնչել, ինչի շնորհիվ ուղեղը կսկսի ավելի սթափ աշխատել։ Փորձեք խորը շնչել բերանով, իսկ արտաշնչել քթով։ Այդպես կարող եք դադարեցնել սթրեսի հորմոնների՝ օրինակ ադրենալինի ու կորտիզոլի արտադրությունը։

Կենտրոնացեք սեփական մարմնի վրա

Եթե կենտրոնանաք վեճի ժամանակ առաջացող մարմնական գգացողությունների վրա՝ կարող եք փոխել դրանք։ Երբ մարդու ուշադրությունը կենտրոնանա իր մարմնի վրա, նա կարող է զգալ իր լարվածությունը, մակերեսային շնչառությունը եւ այլն։ Հենց լարվածություն զգաք ձեր մարմնում՝ փորձեք հնարավորինս թուլացնել ձեր ձեռքերն ու չեզոք դիրքի վերադառնալ։ Նման դիրքը ցույց կտա ձեր դրական տրամադրվածությունը, ինչը կօգնի հարթել սկսված կոնֆլիկտը։

Ուշադիր լսեք

Մարդուն բնորոշ է վեճ սկսելն այն դեպքում, երբ նա զգում է, որ զրուցակիցն իրեն չի լսում։ Բավականին բարդ է հարթել վեճը, եթե դուք չեք լսում, թե ինչ են ձեզ ասում։ Ձգտեք կենտրոնացնել ձեր ուշադրությունը ձեր զրուցակցի ասածների վրա։ Մի շտապեք նրան ընդհատել ձեր մտքերով ու դիտողություններով։ Դուք կկարողանաք արտահայտել ձեր մտքերը ձեր զրուցակցին լսելուց հետո։

Ձգտեք բաց հարցեր տալ

Բաց հարցեր տալը շատ կարեւոր է, եթե ցանկանում եք հարթել վեճը։ Բացի դրանից, դա ցույց է տալիս, որ դուք ուշադիր լսում եւ հարգում եք ձեր զրուցակցին։ Ոչ բոլորն էլ կարողանում բաց հարցեր տալ։ Ընդ որում՝ կարեւոր է խուսափել հասարակ հարցերից, որոնք ենթադրում են կարճ պատասխաններ՝ «այո» կամ «ոչ»։ Շատ ավելի կարեւոր է հարցական կոնստրուկցիաներ օգտագործելը, օրինակ հարցնել՝ ինչո՞ւ է այդպես, ո՞րն է պատճառը եւ այլն։ Փորձեք ուշադիր լինել ձեր բառերի ու հարցերի նկատմամբ։

Ձգտեք ցածր խոսել

Վեճը սրացումից խուսափելու բավականին հեշտ միջոց է բարձրացնել ձայներանգը կամ հակառակը՝ ցածրացնել այն։ Ընդ որում՝ կարեւոր է հասկանալ, որ ձայնի բարձրությունն ու երանգը կապակցված են զարկերակային ճնշման հետ։ Եթե այն բարձր է, մարդու համար դժվարանում է հասկանալ ասվածի իմաստը։ Ձգտեք մեղմել զրուցակցի բարկությունը ՝ չբարձրացնելով ձեր ձայնը։ Միայն այդպես դուք կարող եք ձեր հանգստությունը նրան փոխանցել։

Աղբյուրը՝ ladies-charm.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ