«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

«Լեռները կհիշեն» հեռուստասերիալի դերասանկական կազմը՝ Խուստուփ լեռան բարձունքին

Սեւ կատակերգություն՝ ապրելու կարեւորության մասին. «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի փակ դիտումը` Երեւանում

Հմայիչ Իրինա Շեյքը The Kooples-ի գովազդում

22:12, 11 սեպտեմբերի

Սուպերմոդել Իրինա Շեյքը ներկայացել է The Kooples բրենդի գովազդում:

32-ամյա ռուս մոդելը իր Instagram-յան էջում հրապարակել է լուսանկարներ ու տեսանյութեր բրենդի գովազդային արշավից:



Լուսանկարներից մեկում Իրինան կեցվածք է ընդունել սեւ բոդիով ու պիջակով:

Բրիտանացի դերասան Բրեդլի Քուփերի ընկերուհին ներկայացրել է The Kooples-ի աշուն-ձմեռ հավաքաքծուն, որի համար դիզայներների հետ համատեղ մոդելավորել է պայուսակների մոդելներից մեկը:

Հատկանշական է որ The Kooples կանանց եւ տղամարդկանց հագուստի ու աքսեսուարների ֆրանսիական բրենդը իրեն տեսակավորում է՝ որպես զույգերի համար նախատեսված բրենդ:

Այն, այսպես ասած, երիտասարդների ու հարուստների ապրանքանիշ է: 2013 թվականից սկսած բրենդը սկսեց թողարկել նաեւ ժամացույցներ, պայուսակներ ու կոշիկներ:

View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել