ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Հմայիչ Իրինա Շեյքը The Kooples-ի գովազդում

22:12, 11 սեպտեմբերի

Սուպերմոդել Իրինա Շեյքը ներկայացել է The Kooples բրենդի գովազդում:

32-ամյա ռուս մոդելը իր Instagram-յան էջում հրապարակել է լուսանկարներ ու տեսանյութեր բրենդի գովազդային արշավից:



Լուսանկարներից մեկում Իրինան կեցվածք է ընդունել սեւ բոդիով ու պիջակով:

Բրիտանացի դերասան Բրեդլի Քուփերի ընկերուհին ներկայացրել է The Kooples-ի աշուն-ձմեռ հավաքաքծուն, որի համար դիզայներների հետ համատեղ մոդելավորել է պայուսակների մոդելներից մեկը:

Հատկանշական է որ The Kooples կանանց եւ տղամարդկանց հագուստի ու աքսեսուարների ֆրանսիական բրենդը իրեն տեսակավորում է՝ որպես զույգերի համար նախատեսված բրենդ:

Այն, այսպես ասած, երիտասարդների ու հարուստների ապրանքանիշ է: 2013 թվականից սկսած բրենդը սկսեց թողարկել նաեւ ժամացույցներ, պայուսակներ ու կոշիկներ:

View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ