Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

«Դասարանցիները». նոր գեղարվեստական ֆիլմի պրեմիերան

Նոր սիթքոմ Մկրտիչ Արզումանյանի, Անուշ Առաքելյանի եւ Արմեն Մարգարյանի մասնակցությամբ

Գրիգը՝ իր նոր տեսահոլովակի նկարահանումների եւ Սոնային Մարտի 8-ին նվեր չտալու մասին

Սոնա Շահգելդյանը՝ հոր կարոտի, կյանքի դժվարությունների եւ զավեշտալի մանկության մասին

Օսկար 2020-ի մրցանակակիրներն ու կարմիր գորգի լավագույն եւ վատագույն կերպարները

Շատ հուշեր ու սեր. ինչպե՞ս է անցել Քրիստինե Պեպելյանի մենահամերգն ու ինչպե՞ս է որդին՝ Արեգը, օգնել նրան իր էներգետիկայով

Իրինա Թովմասյանի՝ անակնկալներով լի 38-ամյակն ու 80-ականների dress code-ը

5 փաստ սեւ զգեստների մասին. Գայանե Մանուկյան

Հայկ Մարությանը ներկա է գտնվել Մկրտիչ Արզումանյանի «Save Միլիոն» ներկայացմանը

Ինչո՞ւ Հայկ Պետրոսյանը հանդես չի գա ներկայացումներով, եւ ի՞նչ շարժառիթ է ստեղծել արտիստի առաջին սերը

Գարիկ Մարտիրոսյանը խաղում է կարաոկե «ռուլետկա»

«Խնդրում եմ Աստծուց, որ առողջ լինենք ու երջանիկ լինեն իմ բալիկները». Օլյա Հակոբյանը որդիների հետ՝ NEWS.am STYLE-ի ամանորյա ֆոտոշարքում

Համեղ թխվածք ձեր ամանորյա սեղանին․ առաջարկում է Սիլվի Բարկովան

Ինչպե՞ս խուսափել Ամանորին ավելորդ քաշ հավաքելուց

Հմայիչ Իրինա Շեյքը The Kooples-ի գովազդում

22:12, 11 սեպտեմբերի

Սուպերմոդել Իրինա Շեյքը ներկայացել է The Kooples բրենդի գովազդում:

32-ամյա ռուս մոդելը իր Instagram-յան էջում հրապարակել է լուսանկարներ ու տեսանյութեր բրենդի գովազդային արշավից:



Լուսանկարներից մեկում Իրինան կեցվածք է ընդունել սեւ բոդիով ու պիջակով:

Բրիտանացի դերասան Բրեդլի Քուփերի ընկերուհին ներկայացրել է The Kooples-ի աշուն-ձմեռ հավաքաքծուն, որի համար դիզայներների հետ համատեղ մոդելավորել է պայուսակների մոդելներից մեկը:

Հատկանշական է որ The Kooples կանանց եւ տղամարդկանց հագուստի ու աքսեսուարների ֆրանսիական բրենդը իրեն տեսակավորում է՝ որպես զույգերի համար նախատեսված բրենդ:

Այն, այսպես ասած, երիտասարդների ու հարուստների ապրանքանիշ է: 2013 թվականից սկսած բրենդը սկսեց թողարկել նաեւ ժամացույցներ, պայուսակներ ու կոշիկներ:

View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ