Պահարան. այն ամենն ինչ պարտադիր է ճամպրուկում՝հանգստի մեկնելիս

Ամերիկաբնակների արձագանքը հայկական տեսահոլովակներին. մաս 2` Իվետա Մուկուչյան

«IQ-իկ». Փոքրիկները` լրագրության մասին

Makeup tutorial. ստանում ենք վառ ամառային դիմահարդարում

Ինչպես ընտրել ամառային շապիկներն ու ճիշտ համադրել դրանք

«Իռլանդացին» ֆիլմի առաջին թիզերը

Արտասահմանցիները հայկական տեսահոլովակներ են դիտում

Երկու հայ հանդիպեցին Մոսկվայում․ Հրանտ Թոխատյան եւ Սարիկ Անդրեասյան

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է․ երեք լուք մեկ ժակետով՝ ոճաբանի խորհուրդները

Դավիթ Պարոնիկյանը, Միշ Ամիրյանը & Co-ն ներկայացնում են. «համեղ» երաժշտություն Smart’n’Special-ից

«Ուզում եմ նստել «Համացանց» անունով ձին». Սարիկ Անդրեասյանն իր Youtube-յան շոուն ունի

«Իտալական մաֆիայի կրտսեր կազմ». հայ երիտասարդը «Лучше всех» հաղորդմանը եկել էր 8-ամյա թարգմանչի հետ

Քիմ Քարդաշյանը վերադարձել է Սպիտակ տուն՝ դատապարտյալներին աջակցելու համար

«Հայաստանը բացահայտումների երկիր է». Միխայիլ Շիրվինդտը Սեւանի ափին խեցգետնով քաբաբ է փորձել

Shabeeg․ խոսող շապիկներ

Թիմաթին եւ Նազիման ներկայացրել են Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը

Տարանտինոյի «Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմը՝ Կաննի կինոփառատոնում

Սերժ Թանկյանը կատարել է «Գահերի խաղ»-ի վերջին եթերաշրջանի սաունդթրեքը

Անուններ. Այրիս Վան Հերփեն

14:03, 18 դեկտեմբերի

Նիդեռլանդացի դիզայներ Այրիս Վան Հերփենին կարելի անվանել ապագայի երազատես, ֆուտուրիստ: Որովհետեւ գիտաֆանտաստիկ, ֆենտեզի կինոնկարներից այլմոլորակայինների հանդերձանքը պետք է ստեղծի հենց Այրիս Վան Հերփենը:

Այսօր նա Design & Science ուղղության ֆրոնթվումենն է, 3D տպագրության օգտագործմամբ կուտյուրային հավաքածուի առաջին ստեղծողը: Այրիս Վան Հերփենն իր աշխատանքում փոխ է առնում գիտնականների՝ քիմիկոսների, կենսաբանների, ֆիզիկոսների գաղափարները: Նրա զգեստների արտասովոր ձեւերը գտնվում են աշխարհների սահմանին, գիտակցության սահմանին, քանի որ դրանցում կարող են հաշտ համագոյակցել մետաքսը մետաղի հետ, կաշին եւ պլեկսիգլասը (օրգանական ապակին): Զուր չէ, որ նրա Lucid Dreams-ը նվիրված է գիտակցված երազատեսությանը՝ սահմանային վիճակ, որում մարդը հասկանում է, որ ինքը երազում չէ եւ կարող է գիտակցությունը մասամբ կառավարել:

Սակայն դիզայների օրակարգը, թվում է, միայն վերացականությունը, հավերժականը կամ անիմանալին չէ: Փարիզի Հանքագիտության թանգարանում ցուցադրության ժամանակ Այրիս Վան Հերփենը փորձել է ուսումնասիրել կնոջ տարերքը, եւ այս հավաքածուն ստացվել է ոչ այնքան էքսցենտրիկ, որքան շատ հզոր, որը ցուցադրում է բնության եւ տեխնոլոգիաների միաձուլումը:

Նուրբ, կառուցվածքային, սյուրռեալիստական կերպարները տեղափոխվում են հավաքածուից հավաքածու՝ չինքնաոչնչանալով, քանի որ դիզայներն անվերջանալի կապ է տեսնում ձեւի, այդ թվում՝ ներքին, եւ բովանդակության միջեւ:

Այրիսի ոչ միայն հագուստը, այլ նաեւ կոշիկը ամենաիսկական արտ-օբյեկտ է: Այս պատճառով դիզայների պատրաստած իրերը սիրում են կրել յուրօրինակ եւ դժվարըմբռնելի անհատները՝ Բյորկը, Լեդի Գագան, Քեյթ Բլանշետը…

Այրիս Վան Հերփենն ասես շարունակում է Ալեքսանդր ՄաքԿուինի հոգեւոր, մենթալ եւ գեղագիտական ժառանգությունը, որի պատրաստած յուրաքանչյուր իրը բարձր արվեստ է: Ի դեպ, Այրիսը ստաժավորում է անցել հենց ՄաքԿուինի մոտ՝ մինչ օրս նշելով, որ հենց նա է իրեն սովորեցրել համբերատարությունն ու այն բանի գիտակցումը, թե ինչ է գործը եւ ծանր աշխատանքը:

Սակայն, եթե ՄաքԿուինը դերձակից է գնացել Haute Couture-ի գործերին, ապա Վան Հերփենը հակառակ ծայրից է սկսել, որը դիզայներին այնքան էլ հատուկ ճանապարհ չէ, իսկ կոնկրետ՝ նախ կուտյուրային հագուստ ստեղծելով, իսկ հետո արդեն՝ pret-a-porte:

Այրիս Վան Հերփենի ընկալմամբ՝ նորաձեւությունը, ինչպես եւ գիտությունը, փոխում է ոչ միայն մարդուն, այլեւ նրա շուրջ եղած տարածությունը, աշխարհը: Եվ միավորելով, թվում է, անհամատեղելի ձեւերն ու նյութերը՝ դիզայները փորձարկում եւ գտնում է առավել լավ լուծումը: Սա այն բանի տրամաբանական հետեւանքն է, որ նրա աշխատանքները ներկայացվում են որպես ցուցադրանմուշներ, օրինակ, Գրոնինգենի թանգարանում:



Անի Մովսիսյան

Լուսանկարների աղբյուրը՝ www.irisvanherpen.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ