«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

«Քրիստոնյային վայել չէ». երկրպագուներին զայրացրել է Քանյե Ուեսթի արտադրած հագուստը Քրիստոսի անվան պատկերով

19:17, 23 ապրիլի

Ամերիկացի ռեփեր եւ դիզայներ Քանյե Ուեսթը Կալիֆոռնիայում Coachella փառատոնի ընթացքում զատկական եկեղեցական արարողություն է անցկացրել եւ սիմվոլիկ նշանակությամբ ապրանք վաճառել church clothes (հագուստ եկեղեցու համար) անվանումով։ Այս մասին հայտնում է The Independent-ը։

Ուեսթի թիմը վրաններ է դրել բաց երկնքի տակ, որոնցում վաճառվել են մոխրագույն եւ բեժ երանգների իրերը. դրանց վրա տարբեր գրություններ են եղել։ Բլուզների վրա գրված էր «կիրակնօրյա պատարագ լեռան վրա», «սուրբ հոգի», որոնք վաճառվում էին 225 դոլարով, «հավատա Աստծուն» շապիկների արժեքը կազմում էր 70 դոլար։ Վաճառվում էին նաեւ «Հիսուսն է գալիս» եւ «եկեղեցական գուլպաներ» գրությամբ գուլպաներ, որոնց արժեքը կազմում էր 50 դոլար։

«Ես սիրում եմ Քանյեին, սակայն մտադիր չեմ սովորական բլուզի համար 225 դոլար ծախսել»,- բողոքել է օգտատերերից մեկը։ «Քանյեն ցանկանում է, որ իրեն լուրջ ընդունեն որպես դիզայներ։ Բայց նա մշտապես զրոյական ստեղծագործական արժեքով հագուստ է պատրաստում եւ օգտվելով իր հանրաճանաչ լինելուց՝ ապրանքը երեք անգամ թանկ է վաճառում»,- գրել է մեկ այլ օգտատեր։

2018թ.-ի հոկտեմբերին հայտնի է դարձել, որ ԱՄՆ Բասկետբոլի ազգային ասոցիացիայի կազմակերպիչները խաղացողներին արգելել են մրցության ընթացքում կրել Yeezy սպորտային կոշիկները. խոսքը Քանյե Ուեսթի ապրանքանիշի մասին է։ Նյութը, որն օգտագործվել էր որպես դիզայնի տարր, կոշիկներն անպետք էր դարձրել խաղի համար։  


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել