Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

The North Face փքաբաճկոնը վերջին ամիսների ամենահանրահայտ իրն է՝ Lyst-ի վարկածով

23:33, 27 հունվարի

Բրիտանական Lyst հարթակը նշել է վերջին երեք ամիսների ամենահայտնի ապրանքանիշերն ու իրերը։ Ցանկը գլխավորում է The North Face 1996 Nuptse փքաբաճկոնը. վերլուծաբանները դրա տարածվածությունը բացատրում են նրանով, որ ինֆլյուենսերները հաճախ են այն կրում։ Ավելին, փքաբաճկոնը նորաձեւության միտումների շարքում հայտնվել է 90-ականներին։ Վերջին երեք ամիսների ընթացքում փքաբաճկոնների որոնողական հարցումներն աճել են 174 տոկոսով։

Կտրուկ ավելացել է նաեւ Ugg եւ Birkenstock կոշիկների պահանջարկը։ Birkenstock Boston կոշիկների պահանջարկը նախորդ տարվա նույն շրջանի համեմատ մեծացել է 367 տոկոսով։ Ugg Classic Mini-ը կանանց համար նախատեսված իրերի ցանկում զբաղեցրել է հինգերորդ տեղը։

Moncler-ը դարձել է 2020թ.-ի չորրորդ եռամսյակի ամենաարագ զարգացող ապրանքանիշը։ Այն բարձրացել է 10 տեղով եւ Lyst-ի կայքում զբաղեցրել ամենահայտնի ապրանքանիշի ցանկի երրորդ տեղը։ Ընկերությունը դա պարզաբանում է Ռիք Օուենսի հետ համագործակղության հաջողությամբ, ինչպես նաեւ նորությամբ այն մասին, որ ապրանքանիշը պատրաստվում է 1,15 մլրդ եվրոյով ձեռք բերել Stone Island ապրանքանիշը։

Gucci-ն պահպանել է տեղն ամենահանրաճանաչ ապրանքանիշերի ցանկում GucciFest կինոփառատոնի, ինչպես նաեւ «Vogue US»-ի շապիկի շնորհիվ, որի համար ապրանքանիշի հագուստով նկարահանվել է Հարի Սթայլզը։ Balenciaga-ն երկրորդ տեղն է զբաղեցրել տեսախաղի ձեւով  աշուն-ձմեռ 2021 հավաքածուի թողարկումից հետո։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել