ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

The North Face փքաբաճկոնը վերջին ամիսների ամենահանրահայտ իրն է՝ Lyst-ի վարկածով

23:33, 27 հունվարի

Բրիտանական Lyst հարթակը նշել է վերջին երեք ամիսների ամենահայտնի ապրանքանիշերն ու իրերը։ Ցանկը գլխավորում է The North Face 1996 Nuptse փքաբաճկոնը. վերլուծաբանները դրա տարածվածությունը բացատրում են նրանով, որ ինֆլյուենսերները հաճախ են այն կրում։ Ավելին, փքաբաճկոնը նորաձեւության միտումների շարքում հայտնվել է 90-ականներին։ Վերջին երեք ամիսների ընթացքում փքաբաճկոնների որոնողական հարցումներն աճել են 174 տոկոսով։

Կտրուկ ավելացել է նաեւ Ugg եւ Birkenstock կոշիկների պահանջարկը։ Birkenstock Boston կոշիկների պահանջարկը նախորդ տարվա նույն շրջանի համեմատ մեծացել է 367 տոկոսով։ Ugg Classic Mini-ը կանանց համար նախատեսված իրերի ցանկում զբաղեցրել է հինգերորդ տեղը։

Moncler-ը դարձել է 2020թ.-ի չորրորդ եռամսյակի ամենաարագ զարգացող ապրանքանիշը։ Այն բարձրացել է 10 տեղով եւ Lyst-ի կայքում զբաղեցրել ամենահայտնի ապրանքանիշի ցանկի երրորդ տեղը։ Ընկերությունը դա պարզաբանում է Ռիք Օուենսի հետ համագործակղության հաջողությամբ, ինչպես նաեւ նորությամբ այն մասին, որ ապրանքանիշը պատրաստվում է 1,15 մլրդ եվրոյով ձեռք բերել Stone Island ապրանքանիշը։

Gucci-ն պահպանել է տեղն ամենահանրաճանաչ ապրանքանիշերի ցանկում GucciFest կինոփառատոնի, ինչպես նաեւ «Vogue US»-ի շապիկի շնորհիվ, որի համար ապրանքանիշի հագուստով նկարահանվել է Հարի Սթայլզը։ Balenciaga-ն երկրորդ տեղն է զբաղեցրել տեսախաղի ձեւով  աշուն-ձմեռ 2021 հավաքածուի թողարկումից հետո։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության