Մհեր Մխիթարյանի «Պոնտեր» Stand Up-ն ու հայտնի հյուրերը

Նոր նախագիծ` Guess&Eat. բաստուրմա` թունա ձկից

Fit&Style, մաս 4. յոգա

«Անսովոր է, որ նկարահանումները անցկացվում են մեր տանը». Գրիգի և Սոնայի անձնական առօրյան շուտով եթերում

Գոհար Հարությունյանի զույգի 4-ամյակը

«Բլբուլյանները» սիթքոմը կադրից դուրս

Fit&Style, մաս 3. մարզում ենք ամբողջ մարմինը

Նոր նախագիծ՝ Guess&Eat․ պաելա կարակատիցայի թանաքով

Fit&Style, մաս 2․ առողջ լինելը ոճային է

«Սողոմոնի երգերը» ֆիլմի հայաստանյան պրեմիերան, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը

Fit&Style. առողջ լինելը ոճային է

Պայթյուն նկարահանման հրապարակում. «Արյունոտ խաղադրույք» սերիալը՝ կադրից դուրս

Նոր կերպարներ ու զվարճալի իրավիճակներ. «Դեպի ճամպար 3»

«Կիրկորովից առաջարկ եմ ստացել իր հետ աշխատել». «Նոր Ալիք 2021»-ի հաղթող Սարո Գևորգյանը Երևանում է

Գոհար Հարությունյանի 42-ամյակն ու ամենաթան նվերը

Մոնիկան՝ «Միսս Տիեզերքի» կարծրատիպերի, իր կյանքի ցավոտ էտապի եւ այս տարվա գեղեցկուհիներին մոտիվացնելու մասին

«Ցենզուրայից դուրս ցանկացած գովազդում, ֆիլմում կամ տեսահոլովակում չեմ նկարահանվի»․ Ադրիանա Գալստյան

«Մայրս ինձ միայնակ է մեծացրել եւ դաստիարակել. իր շնորհիվ է այն ամենը, ինչով ես հպարտանում եմ». հարցազրույց Գոշ Հակոբյանի հետ

Կլաուդիա Շիֆերի դիետան

18:05, 25 սեպտեմբերի

Կլաուդիա Շիֆերը հրաշալի տեսք ունի: Իսկ ինչպե՞ս է նրան հաջողվում այդպես լավ պահել իր մարզավիճակը: 

Ընտրեք Կլաուդիա Շիֆերի սննդակարգը, որը կոչվում է «5+»՝ 5 օր հետեւում եք սննդակարգի, իսկ վեցերորդ օրը կարող եք ոչ դիետիկ որեւէ բան ուտել, բայց ժամը 16-ից ոչ ուշ: Հետագայում թույլատրվում է միայն ջուր խմել: Ձեր տառապանքները կփոխհատուցվեն մոտ հինգ օրվա ընթացքում եւ կնիհարեք 3 կգ։ Սննդակարգը բավականին հաշվեկշռված է, կալորիականությունը կազմում է մոտ  1200կկալ: Եթե ուտել ուզենաք, ջուր խմեք:  

Նախաճաշ 

Մի բաժակ մանր կտրատած միրգը եւ բանջարեղենը (բացառությամբ խաղողի եւ բանանի) խառնեք 1 թ.գ. ցանկացած տեսակի հատիկավորի եւ 100 գ. յոգուրտի մեջ։ 

2-րդ  նախաճաշ 

100 մլ ցանկացած հյութ խառնեք նույն քանակությամբ յոգուրտի հետ: 

Ճաշ

Բանջարեղենի ռագու. ջրի քիչ քանակության մեջ լցնել մի քանի գլուխ խաշած ծաղկակաղամբ, 1 քաղցր պղպեղ, 1 գազար, 1 թ. գդալ ոլոռ կամ թարմ լոբի, կես գլուխ սոխ, նեխուրի 1 արմատ, մաղադանոս: Սոուսի համար իրար խառնել 1 թ.գ. ձիթապտղի յուղ, 100 գ թան եւ 1 թ.գ. կիտրոնի հյութ: 

Հետճաշիկ

100 գ հավի կրծքամիս, հացի փոքրիկ կտոր:

Ընթրիք

Մրգային փլավ. 50 գ խաշած բրինձ խառնեք թարմ կտրատած խնձորի եւ 100 գ ցանկացած այլ հատապտղի եւ մրգի հետ:  

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ