Սեւ կատակերգություն՝ ապրելու կարեւորության մասին. «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի փակ դիտումը` Երեւանում

Կարմիր գորգ. հայտնիների look-երը` «Սեւազգեստ կանայք» ֆիլմի պրեմիերային

ՇոկTok. «Հորս կարիքն այլեւս չեմ զգում». տիկտոկեր Նանո

Ֆոտովլոգ Արսեն Սարգսյանի հետ. խելահեղ Նյու Յորք

ՇոկTok. «Շատերն են թիկունքիցս հարվածել». տիկտոկեր Մանե (man_go)

BACKSTAGE. Ինչպես են ընթանում «Բոլոլա» սիթքոմի նկարահանումները

ՇոկTok. «Երբեք չեմ ցանկանա տղա լինել». տիկտոկեր Արմինե (@poso)

«Stylish Faces». Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորին

Հայտնիների կենդանիները. Դայանա Դավթյանի շնիկը՝ Վիննին, եւ ինչ է պահել «Միսս Տիեզերք Արմենիա 2019» ճանաչված գեղեցկուհին նրանից առաջ

ՇոկTok. «Համբույրի տեսարանի պատճառով հրաժարվել եմ նոր նախագծում նկարահանվել». Լիլիա Վարդանյան

Հայտնիների կենդանիները․ Սյուզաննա Մելքոնյանի կատվիկը, որին երգչուհին տվել է իր սիրելի արտիստի անունը

ՇոկTok. Իրինա Այվազյանը` կարոտի եւ որոշ ժամանակ սոցցանցերից ջնջվելու մասին

Yerevan Fashion Week-ի առաջին օրվա մանրամասները՝ NEWS.am STYLE-ի ռեպորտաժում

«Stylish faces». օծանելիքի փորձագետ Բոգդան Զիրյանովը՝ Հայաստանի բույրերի մասին

ՇոկTok. «Հորս սպանել են, երբ 15 տարեկան էի». տիկտոկեր Աշոտ (@ashayvi)

ՇոկTok. Տիկտոկեր Լոլան` առողջական խնդրի,«Հումորի լիգա»-ում կատարված սկանդալի ու հոր  բացակայության մասին

HAUSER-ը ժամանել է Երեւան․ երաժշտի տրամադրությունը՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանում

Նիգերիացի բլոգեր Shady Shae-ն փորձում է գուշակել հայերեն բառեր

Հայտնի է աշխարհի ամենահանրաճանաչ ապրանքանիշը

20:11, 20 հոկտեմբերի

Lyst հարթակը հրապարակել է աշխարհի ամենահանրաճանաչ ապրանքանիշերի եւ իրերի ցանկը։ Ցանկի կազմման համար հարթակն օգտագործում է տվյալները, որոնք ստացվում են ավելի քան 150 միլիոն օգտատերերի վարքագծի վերլուծության արդյունքում։ Բացի դրանից՝ ընկերությունը հաշվի է առնում Google-ի որոնողական հարցումները, ինչպես նաեւ սոցիալական ցանցերում ապրանքանիշերի հիշատակումները։ 

2021թ․-ի երրորդ եռամյսակի հաշվետվությունը ցույց է տվել, որ Balenciaga-ն ցանկում բարձրացել է հինգ դիրքով եւ գլխավորել այն՝ առաջին տեղից դուրս անելով Gucci-ն։

Balenciaga-ի հիշատակմամբ հարցումների քանակն ավելացել է 505 տոկոսով Քանյե Ուեսթի հետ «Donda» սկավառակի շուրջ, Fortnite-ի հետ համագործակցության, ինչպես նաեւ «Met Gala»-ի ընթացքում Balenciaga-ի մեծաքանակ զգեստների առկայության շնորհիվ։

Versace-ի եւ Fendi-ի համագործակցությունը Միլանում Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում ապրանքանիշերին օգնել է բարձրանալ երկու դիրքով․ դրանք համապատասխանաբար զբաղեցրել են ութերորդ եւ իններորդ հորիզոնականները։

Բացի այդ՝ Տոկիոյում Օլիմպիական խաղերի, 2020-ի Եվրոպայի ֆուտբոլի առաջնության եւ սպորտային այլ իրադարձությունների շնորհիվ  Nike-ը վեցրերորդ տեղն է զբաղեցրել։

Կանանց համար նախատեսված հավաքածուից ամենահանրաճանաչ իր է դարձել Prada-ի «Raffia Tote Bag» պայուսակը, որն ապանքանիշն այս ամռանը նվիրել է բազմաթիվինֆլյուենսերների։ Երկրորդ տեղում Versace-ի Medusa Aevitas կոշիկն է։ 

Աղբյուրը՝ Blueprint

Լուսանկարները՝ Getty images


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Քվեարկել են (9)  |  Այլ հարցում