ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

«Ես կնոջը սիրում եմ բարձրակրունկներով տեսնել». դիզայներ Հայկ Անանյանի ստեղծած կոշիկները, ոգեշնչումն ու տարվա թրենդները (ֆոտո)

13:11, 24 մարտի

Դիզայներ Հայկ Անանյանի ստեղծած կոշիկներն այսօր զարդարում են ոչ միայն հայ, այլեւ` աշխարհում շատ կանանց ոտքերը, իսկ դրանց հաջողության գաղտնիքը, թերեւս, այն է, որ դիզայների ոգեշնչման աղբյուրը հենց կանայք են:

NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում Հայկը պատմել է իր աշխատանքի հետաքրքիր ու դժվար կողմերի մասին, ինչպես նաեւ խոսել կոշիկի այս տարվա թրենդներից ու հակաթրենդներից:

Դիզայների խոսքով` կոշիկի հանդեպ հետաքրքրությունը ծնվել է իր ենթագիտակցության մեջ շատ վաղ հասակից.

DSCF756uuu1aaa.jpg (8.23 MB)

«Մանկության տարիներին դա հետաքրքրության տեսքով է եղել. մշտապես սքեչեր եմ արել` անգամ մինչ դիզայներ դառնալու մասին մտածելը: Իսկ երբ մասնագիտական կողմնորոշման հարցը եկավ առաջին պլան, երկար չեմ մտածել, որ ուզում եմ դիզայներ դառնալ: Պարզապես ՀՀ-ում կոշիկի դիզայներ պատրաստող բարձրագույն հաստատություն չկա, եւ ես այդ բացը լրացրեցի արտերկրում սովորելով»:

Հայկը մասնագիտական կրթությունը ստացել է Մոսկվայի պետական դիզայնի եւ տեխնոլոգիայի համալսարանում, որտեղ սովորելու տարիներին էլ ստեղծել է իր առաջին աշխատանքը, որը 2014 թվականին արժանացել է կոշիկի եւ աքսեսուարների երիտասարդ դիզայներիների` In Style միջազգային մրցույթի առաջին մրցանակին:

DSCF712zz1kjjaaa.jpg (7.81 MB)

«Ոգեշնչվել կարող եմ ինչից ասես` hետաքրքիր հանդիպումից, տարբեր մշակույթներից, ճարտարապետությունից, բնությունից ու, իհարկե, կնոջից:

Նորաձեւության թրենդերը երբեք ոգեշնչման աղբյուր չեն եղել, բայց հրաշալի հասկանում եմ, որ կոմերիցոն տեսանկյունից հաջողելու համար մշտապես պարտավոր եմ անդրադառնալ թրենդերին: Ես փորձում եմ հավաքածուներում մշտապես 10-20% թրենդ ներառել»:

Անդրադառնալով կոշիկի մոդելավորման ու ստեղծման հետաքրքիր ու բարդ փուլերին` դիզայներն ասում է,-«Ամենահետաքրքիրը, վստահաբար, կոշիկը մտքում պատկերացնելն ու վերջնարդյունքում դա տեսնելն է:
Բայց միտքդ թղթին հանձնելուց հետո սկսվում է ամենաբարդը. կոշիկի ճիշտ ֆորման ստանալը եւ այն ստեղծելը մեկը մյուսից բարդ տեխնիկական փուլեր են ենթադրում»:

DSCF7059aaa.jpg (6.23 MB)

Անանյանը չի ստեղծում տղամարդկան կոշիկներ, քանի որ ինչպես ինքն է նշում` «Չկա որեւէ տղամարդ, ով ոգեշնչում է ինձ (ծիծաղում է): Ուստի կոշիկ ստեղծում եմ միայն մեկ տղամարդու համար` ինձ»:

Չնայած մեր օրերում կանայք հեշտությամբ փոխարինում են բարձրակրունկները սպորտային կոշիկներով` ինքը` դիզայները, նախընտրում է կանանց ոտքերին տեսնել էլեգանտ կոշիկներ.

«Շուկայի պահանջով ես սպորտային կոշիկների որոշ մոդելներ եւս առաջարկում եմ,
բայց չեմ պատկերացնում որ կա որեւէ տղամարդ, ում համար բարձրակրունկ էլեգանտ կոշիկից առավել նախընտրելի կանացի որեւէ կոշիկ կգտնվի: Ես կնոջը սիրում եմ բարձրակրունկներով տեսնել»:

DSCF7425aaa.jpg (5.26 MB)

Հայկի խոսքով` նորձեւության թրենդներն իրեց ազդեցությունն ունենում են նաեւ կոշիկի դիզայնի վրա.

«Նորաձեւությունն ազդում է կոշիկի բոլոր բրենդերի առաջարկների վրա: Այս տարի, ինչպես նախորդ տարի, նորաձեւ են լոֆերները եւ մյուլերը, պլատֆորմաները, այս միջանկյալ սեզոնին ակտուալ կլինեն բոտֆորդները եւ այլն: Երանգների հարցում բազային գույներն ակտուալ են, ինչպես միշտ, բայց տարվա գույնը ամերիկյան Pantone Color Institute-ը սահմանել է very peri-ն, որը կապույտի երանգ է` մանուշակագույն-կարմիր երանգների ավելացմամբ: Այս սեզոնին, մասնավորապես, հակադրենթ են այն բարձրակրունկները, որ բարակ կրունկ եւ բարձր պլատֆորմա ունեն, տանկետկաների վրա սպորտային կոշիկները, զամշե բոտֆորդներն ու կլոր քթով բոտֆորդները»:

Այս պահին դիզայներն աշխատում է իր նոր` հարսանեկան հավաքածուի շուրջ.

DSCF7683aaa.jpg (7.95 MB)

«Կարծում եմ` հայկական շուկայում այս կատեգորիայում միջազգային բրենդերին մրցունակ առաջարկ չկա»,-ասում է նա:

Ինչ վերաբերում է հայ դիզայների կոշիկների տարածման աշխարհագրությանը, դրանք կարելի է ձեռք բերել մի շարք երկրներում. Հայկի խոսքով` վերջին տարիներին, հատկապես, շատ են առաքում ՌԴ եւ ԱՄՆ:

«Դեռեւս մայրցամաքներից միայն Ավստրալիա առաքում չենք ունեցել»,-ժպիտով հավելում է նա:

DSCF7405hhhaaa.jpg (6.90 MB)

DSCF7611zz.jpg (4.00 MB)

Սյունե Առաքելյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ