ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Տասը միջոց՝ տրամադրությունը բարձրացնելու համար

21:12, 26 մայիսի

Առաջարկում ենք ընթերցել տասը միջոց՝ տրամադրությունը բարձրացնելու համար։

1. Առաջին հերթին պետք է վեր կենալ համակարգչի առջեւից եւ թույլ տալ, որ ձեր աչքերը հանգստանան։ Կարելի է դուրս գալ զբոսնելու՝ հատկապես, եթե լավ եղանակ է դրսում։

2. Կանոնավոր կերպով պետք է մաքրել ու թարմացնել այն տարածքը, որտեղ դուք անցկացնում եք օրվա մեծ մասը։  

3. Եթե այս ամենից հետո տրամադրության փոփոխություն չի նկատվում, ուրեմն կարելի է նայել հին լուսանկարները եւ վերհիշել գեղեցիկ հուշերը։ Սա այնքան հաճելի զբաղմունք է։

4.Կատակերգական ֆիլմ դիտեք։ Կարելի է անգամ սովետական շրջանում նկարահանված մուլտֆիլմեր դիտել։ Փորձեք նյարդերը թուլացնող, զվարճալի տեսանյութեր կամ հաղորդումներ դիտել։  

5. Շոկոլադը նույնպես տրամադրություն բարձրացնող միջոց է։ Այլընտրանքային տարբերակ են նաեւ մրգերը։ Դրանք նույնպես շատ հյութեղ են եւ ուտելիս ամառ ու արեւ են հիշեցնում։

6. Չպետք է մոռանալ նաեւ ընկերների ու սիրելիի մասին։ Նրանք ձեր լավագույն հակադեպրեսանտներն են։ Ձեզ համար սիրելի եւ հաճելի մեկի հետ կարող եք շոկոլադ ուտել ու զվարճալի հաղորդումներ դիտել։

7. Կարելի է նաեւ շոփինգի գնալ։ Պետք չէ գումար խնայել։ Վերջապես գնեք այն զգեստը, որը ցանկանում էիք ունենալ ձեր զգեստապահարանում։

8. Նոր հետաքրքրություններ ստեղծեք ձեզ համար։ Միգուցե դուք վաղուց ի վեր մտածված ծրագրեր ունեիք, որոնք կարելի է հենց այսօր իրականացնել։

9. Բարի ու հոգատար եղեք։ Դուք կարող եք օգնել մեկին, կամավոր աշխատել, հին իրեր ու խաղալիքներ հավաքել ու տալ կարիքավորներին եւ այլն։ Սա ոչ միայն կբարձրացնի ձեր տրամադրությունը, այլեւ ինքնագնահատականը։

10.Հաճախ ժպտացեք եւ պատկերացրեք, որ դուք երջանիկ մարդ եք։ Տխրելու առիթ չկա։

 

Աղբյուրը՝ Creu.ru 

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ