Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Հայտնի է դարձել Ռոնալդուի եւ Մեսսիի մասնակցությամբ գովազդային լուսանկարի գաղտնի նշանակությունը

20:37, 24 նոյեմբերի

Բացահայտվել է Կրիշտիանու Ռոնալդուի եւ Լիոնել Մեսսիի մասնակցությամբ առաջին համատեղ գովազդային լուսանկարի գաղտնի նշանակությունը, հայտնում է NRK նորվեգական հրատարակությունը՝ հիշեցնելով, որ լուսանկարում ֆուտբոլի աստղերը շախմատ են խաղում:

Նկարում պատկերված շախմատի տախտակի խաղաքարերը դասավորված են Մագնուս Կարլսեն-Հիկարու Նակամուրա խաղի դրվագին համապատասխան եւ Louis Vuitton-ը միտումնավոր նախընտրել է օգտագործել այս փակուղին:

Գովազդային արշավի համար արված նկարահանումներն մասնակցել է շախմատի փորձագետ Բրյուս Պանդոլֆինին՝ համոզվելու, որ խաղաքարերը ճիշտ են դասավորված: Այս մասին հայտնել է Louis Vuitton ապրանքանիշի հասարակության հետ կապերի վարչության համակարգող Էուան Լաուսոնը: Փորձագետը աշխատում է Netflix-ի The Queen's Move սերիալի համար:

Հիշեցնենք, որ Էննի Լեյբովիցի լուսանկարը համացանցում կայծակնային արագությամբ տարածվել է՝ արժանանալով 65 միլիոն հավանումի եւ 48 ժամվա ընթացքում 13,5 միլիոն դոլարի շահ բերել ապրանքանիշին:

Մարզիկները նկարահանման հրապարակում եղել են տարբեր օրերի եւ լուսանկարը պատրաստվել է Photoshop-ի միջոցով:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել