«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Balenciaga-ն 360 դոլարով լազերով վնասված գլխարկ է վաճառում

12:36, 9 մարտի

Balenciaga-ն 360 դոլարով վաճառում է լազերով վնասված գլխարկ։ Այն կողքից ունի  երկու բացվածք եւ կապույտ բամբակյա նյութի պատճառով, կարծես, մաշված լինի:

Չնայած գլխարկն ունի «ոչնչացման էֆեկտ» եւ վաճառվում է որպես բոլորովին նոր եւ ասեղնագործված՝ Balenciaga-ի տարբերանշանով:

bal2.jpg (20 KB)

Balenciaga-ն քննադատության թիրախ դարձավ անցյալ նոյեմբերին այն բանից հետո, երբ թողարկեց մի շարք գովազդային հոլովակներ, որոնցում երեխաների ձեռքերում առկա էին ԲԴՍՄ հանդերձանքով փափուկ խաղալիքներ: Նկարներից մեկում փոքրիկ կարմիր մազերով աղջիկը կրում էր բրենդի շապիկը, իսկ ձեռքի սպիտակ արջը կապված էր։ Մեկ այլ կադրում մուգ մազերով երեխան կապույտ հագուստով էր, իսկ ձեռքի խաղալիքը՝ ԲԴՍՄ հագուստով: Առցանց գնորդները զայրացել են՝ նկարներն անվանելով «սարսափելի», «վախեցնող» եւ «սխալ»։

Նորաձեւության տունն արագ հեռացրել է գովազդը, իսկ ավելի ուշ փորձել է արդարանալ։ «Մենք խստորեն դատապարտում ենք երեխաների նկատմամբ բռնությունը: Մեր փափուկ արջուկ պայուսակները եւ նվերների հավաքածուն նախատեսված չէին երեխաների ցուցադրության համար։ Դա Balenciaga-ի համար սխալ ընտրություն էր՝ զուգորդված պատկերները գնահատելու եւ վավերացնելու մեր ձախողման հետ», - ավելացրել է լեյբլը։ «Դրա պատասխանատվությունը միայն Balenciaga-ի վրա է»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել