«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

«We are Monchichi»՝ Wang Ramirez-ից․ պարային ներկայացում սիրո մասին

16:20, 26 օգոստոսի

Օգոստոսի 25-ին Հայաստանում ժամանակակից պարերի միջազգային փառատոնի շրջանակում առաջին ներկայացումն անցկացվեց Երեւանում։ Փառատոնի բացումը տեղի է ունեցել Գյումրիում՝ օգոստոսի 23-ին, այնուհետեւ Երեւանում սկսվեց ցուցադրությունների շարքը։

танцы1.jpg (111 KB)

Ստանիսլավսկու անվան ռուսական դրամատիկական թատրոնի բեմում ելույթ է ունեցել ֆրանսիական Wang Ramirez դուետը՝ «We are Monchichi» պարային ներկայացմամբ։ Ներկայացումը պատմում է Մարկոյի եւ Մաթիլդայի մասին, որոնց մարմնավորում են պարուսույցներ Հոնջի Վանգը եւ Սեբաստիեն Ռամիրեսը։

танцы6.jpg (68 KB)

Հումորով, պլաստիկ խորեոգրաֆիայով եւ անսովոր երաժշտական ​​մշակումներով լի «We are Monchichi» պարային ներկայացումը հիշեցնում է կատվի եւ մկան խաղը, համադրում կանացին ու տղամարդկայինը, հումորը միահյուսում է պատմվածքին, ինչպես նաեւ՝ դաշնամուրն ու ջութակը համատեղում էլեկտրոնային երաժշտության հետ:

Ներկայացման գեղարվեստական ​​բաղադրիչը պարզ է դարձնում, որ հանդիսատեսը առջեւ պարզապես պար չէ, այլ դրամատիկ ներկայացում, որտեղ պարը պատմողական լեզուներից մեկն է:

Կերպարների եւ իմաստների բազմաձայնություն

танцы2.jpg (35 KB)

Ամբողջ պարային ներկայացումը պատմություն է համատեղելիության եւ բազմաձայնության մասին։ Ժանրային կատարման մեջ ներկայացումը պատկերում է գեղարվեստական ​​դրաման՝ հյուսված պարային կատարման մեջ։ Երաժշտական ​​առումով այն դրսեւորվում է դաշնամուրի եւ ջութակի միախառնման միջոցով էլեկտրոնային հարվածների ուղեկցությամբ: Գեղարվեստորեն պատկերված է լեզուների բազմազանություն, որոնց միջոցով հերոսները փորձում են հասկանալ, նախատել եւ սիրել միմյանց։

Բաբելոնյան բախումներ՝ երկուսի միջեւ

танцы3.jpg (84 KB)

Ներկայացման ողջ ընթացքում հերոսները խոսում էին տարբեր լեզուներով, խոսում էին իրենց մասին, միմյանց մասին, վիճում ու կատակում։ Մարկոն անգլերենն էր օգտագործում՝ ակնհայտ բաներ նկարագրելու համար։ Վիճաբանության ժամանակ նա իտալերենով վրդովվում էր, իսկ մշակութային տարբերությունները բացատրելու համար՝ դիմում գերմաներենին։ Մատիլդան, վիճելով Մարկոյի հետ, դիմում էր ֆրանսերենին, իտալերենով նմանակում իր սիրեցյալին, իսկ իր շփոթված մտքերը հնչեցնում մայրենի չինարենով։ Փոխըմբռնման հասնելու անվերջ փորձի ժամանակ հերոսները դիմում են բազմաթիվ լեզուների, բայց պարը զույգի համար դառնում է միմյանց հետ խոսելու լավագույն միջոցը։

Լեզուն թեզ է, պարը՝ փաստարկ

танцы4.jpg (61 KB)

Մենք տեսնում ենք, թե ինչպես են դերասաններն իրենց պատմությունը փոխանցում տարբեր իրավիճակների եւ կերպարների միջոցով՝ զարգացնելով այն: Մաթիլդան սկսում է առաջին պարը։ Սլացիկ աղջիկը հեշտությամբ շրջում է բեմով եւ դաշնամուրի դանդաղ ռիթմի ներքո սահուն, նրբագեղ շարժումներով ցուցադրում է իր պլաստիկությունը։ Մարկոն դուրս է գալիս երկրորդը, երաժշտությունը փոխվում է՝ դառնալով ավելի ռիթմիկ, եւ հերոսը սկսում է պարել ռիթմի տակ՝ կոտրված եւ դինամիկ շարժումներով: Այսպիսով, հանդիսատեսը ծանոթանում է պատմվածքի հերոսների հետ՝ Մատիլդայի, որն ակնհայտորեն բալետային անցյալ ունի, եւ Մարկոյի, ով սիրում է բրեյքը: Սկզբում Մաթիլդան իր նրբագեղությամբ մարմնավորում է Ֆրանսիան, որտեղ նա ապրում էր, իսկ Մարկոն՝ իր արտահայտությամբ՝ Իտալիան, որտեղից նա գալիս է։ Այնուամենայնիվ, շուտով մշակույթների սահմանները լղոզվում են, եւ պարողները ընդունում են միմյանց վարքագիծը՝ համատեղելով իրենց միջեւ եղած բոլոր տարբերությունները մեկ պարի մեջ, չբաժանված դերերի. Մաթիլդան բարձրակրունկներով բրեյք է պարում, իսկ Մարկոն ցուցադրում բալետային ճկուն հմտություններ։ 

танцы5.jpg (73 KB)

Ի վերջո, պարը դառնում է հաղորդակցության միակ միջոցը, որը գերազանցում է ժանրերը, դերերը, սեռերը, ազգությունները եւ լեզուները:


Ռեգինա Մելիքյան
Լուսանկարը՝ www.wangramirez.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել