Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Պարի մյուս կողմում․ «The Cube Untold»՝ պետերբուգյան «Kannon Dance Theatre» խմբից

16:25, 29 օգոստոսի

«Անտանելի լռություն»․ այս արտահայտությամբ սկսվեց Սանկտ Պետերբուրգից ժամանած Kannon Dance Theatre խմբի ելույթը, որը տեղի ունեցավ Երեւանի Կոնստանտին Ստանիսլավսկու անվան ռուսական պետական դրամատիկական թատրոնում՝ ժամանակակից պարերի միջազգային փառատոնի շրջանակներում։ Խումբը ներկայացրել է մակեդոնացի պարուսույց Իգոր Կիրովի «The CUBE UNTOLD» ներկայացումը։

танец8.jpg (38 KB)

«Անտանելի լռություն» արտահայտությունը դերասանը գրել է բեմի եւ դահլիճի միջեւ տեղադրված ապակե պատի վրա։ Աստիճանաբար պատին ավելի ու ավելի շատ մակագրություններ են հայտնվում։ Շատ շուտով լսելի է դառնում հանդիսատեսի շշուկը, որը ջանասիրաբար բարձրաձայն կարդում էր արտահայտությունները։ Այսպիսով, պարային բեմադրությունը շոու է, որտեղ պատմությունը պատմվում է ոչ միայն պարի, այլեւ բառերի միջոցով:

Ներկայացումը մեզ փոխանցում է ապակու ետևում գտնվող շարժառիթին. ​​միայն եթե Քերոլի Ալիսը քայլում էր կախարդական այգիներով և անտառներով, ապա պարողները բանտարկվում էին պատերի մեջ՝ վախի և հուսահատության մեջ ելք փնտրելով:

танец9.jpg (28 KB)

Ներկայացման կեսերին ամբողջ պատը սկսում է նմանվել մտքերի հոսքի. «ու՞մ վստահել», «ամեն ինչ ջնջվում է», «ի՞նչ է ես-ը», «պայքարելու իմաստ կա», «քանի դեռ նրանք ինձ չեն ջնջել» եւ շատ այլ արտահայտություններ, որոնք բաց են հանդիսատեսի մտքերի եւ զգացմունքների համար:

танец10.jpg (22 KB)

Հոգե-փիլիսոփայական ներկայացումը հանդիսատեսին թողնում է պատասխաններ փնտրելու տարածք՝ չտալով միանշանակ պատասխան վերջում։ Ի՞նչ է թաքնված մեր խոսքերի հետեւում, ինչո՞ւ ենք մենք պատեր դնում մեր եւ ուրիշների միջեւ ու ինչո՞ւ է մեր մեջ միշտ մի մասը թաքնված։ Արդյոք բառերը կամ պարը կարող են պատասխանել այս հարցերին, յուրաքանչյուր հանդիսատես ինքն է որոշում:

танец11.jpg (27 KB)

Ռեգինա Մելիքյան

Լուսանկարները՝ Միխայիլ Բուրցեւ


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել