«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Bulgari-ից մինչեւ Armani. Դուբայում ծաղկում են շքեղ բրենդային բնակավայրերը

22:18, 6 փետրվարի

Armani... Bulgari... Versace... ցուցակը նման է դիզայներական առևտրի կենտրոնի կատալոգի: Բայց դրանք խանութների ցուցափեղկեր չեն, դրանք հասցեներ են:

Բրենդային բնակավայրերը բնակելի համալիրներ են, որոնք համատեղում են իրենց համանուն ապրանքանիշի դիզայնն ու սպասարկման ոճը, որոնք հաճախ գտնվում են բրենդի հյուրանոցի կամ հանգստավայրի հարևանությամբ կամ ներսում, և մի շարք շքեղ նորաձևության բրենդներ միանում են անշարժ գույքի ասպարեզին, գրում է CNN-ը։

Ըստ Savills անշարժ գույքի համաշխարհային ընկերության տվյալների՝ բրենդավորված բնակելի տների թիվը վերջին տասնամյակի ընթացքում աճել է շուրջ 160%-ով և ակնկալվում է, որ մինչև 2030 թվականն ամբողջ աշխարհում կրկնապատկվի: Ո՞ր քաղաքն է առաջնորդում այս միտումը․ 
Դուբայը։ Այստեղ կան ավելի շատ շքեղ բրենդային բնակավայրեր, քան աշխարհի ցանկացած այլ վայրում, ինչի հետևանքով Հարավային Ֆլորիդան, որը ոլորտի երկարամյա առաջատարն էր, անցյալ տարի կորցրեց իր առաջին տեղը։ 

люк.jpg (40 KB)

Մինչդեռ Դուբայում նախագծերի թիվն աճում է (ըստ Savills-ի` 51-ն ավարտված է, իսկ 48-ը պատրաստ է), գները նույնպես աճում են: Bulgari Lighthouse-ը բաղկացած է 31՝ չորսից հինգ սենյականոց «պենտհաուսներից»՝ 27 հարկերում, որոնց վերևում գտնվում է 13,000 քառակուսի ոտնաչափ Sky Villa-ն: Վերջինս 112 միլիոն դոլարով վաճառվել է 2023 թվականի փետրվարին՝ շինարարության ընթացքում՝ սեփականության բացումից ընդամենը մեկ ամիս անց՝ դառնալով այդ ժամանակ քաղաքի ամենաթանկ բնակարանը։ 2023 թվականի առաջին կիսամյակի ընթացքում բնակավայրում վաճառվել է 20 բնակարան՝ ընդհանուր 2,15 միլիարդ դիրհամով (585,3 միլիոն դոլար):

Դիզայներական բրենդը կարևոր դեր է խաղում գրավչության մեջ, ասել է ACPV-ի՝ Bulgari Lighthouse-ի ետևում գտնվող ճարտարապետական ընկերության գործադիր տնօրեն Պատրիսիա Վիլը։ 

«Այս բնույթի, այս մակարդակի սեփականությունը պարզապես գեղեցիկ շենք չէ», - նշել է նա՝ հավելելով, որ այդ բնակելի շենքերի գործառնական պահանջներն ավելի շատ նման են հանգստավայրի կամ հյուրանոցի, քան բնակելի շենքի․ «Ձեզ անհրաժեշտ է ապրանքանիշ, որը երաշխավորում է ծառայության այդ որակը»:

«Սեփականության զգացում»

ACPV-ն Bulgari-ի հետ հյուրընկալության հայեցակարգերի վրա սկսեց աշխատել 2000 թվականին՝ նախագծելով ամեն ինչ՝ սկսած 2004 թվականին Միլանում բրենդի առաջին հյուրանոցից մինչև Դուբայի Bulgari Lighthouse-ը: Bulgari-ն «բնակելի մոտեցում» է ցուցաբերել իր հյուրանոցների նկատմամբ, և սենյակներն ու լյուքս համարները նախագծվել են «սեփականության զգացումով»,-ասում է Վիլը:

люк1.jpg (57 KB)

Բրենդային անշարժ գույքի շատ սովորական գնորդների համար սա նրանց առաջին տունը չէ, կամ նույնիսկ երկրորդը, ինչը տարբեր հարաբերություններ է ստեղծում անշարժ գույքի հետ, որտեղ հարմարավետությունն առանցքային է: «Սպասարկման բաղադրիչը չափազանց կարևոր է գույքի սեփականատերերի համար»: Շենքերի կառավարումն ու սպասարկումն ավելի կարևոր են դառնում, ինչպես նաև՝ ամբողջությամբ կահավորված անշարժ գույք գնելը:

Հաճախ կցված լինելով բրենդային հյուրանոցին կամ հանգստավայրին, այս բնակավայրերը ստանում են շքեղ հյուրընկալության բոլոր հարմարությունները, սակայն իրենց բնակելի տարածքում լիակատար գաղտնիությամբ: Իսկ Bulgari Dubai-ի նման հանգստավայրերի համար, բացի սովորական մարզասրահից և սպա-ից, կան մի շարք այլ առաջարկներ, ինչպիսիք են Միշելինի աստղով ռեստորանները և համաշխարհային կարգի բարերը, ինչը հանգստավայրը տեղական համայնքի և զբոսաշրջիկների համար հիմնական վայր է դարձնում:

«Դուբայի կենսակերպին ակնթարթային հասանելիություն» գնելը մեծ շարժառիթ է շատ հարուստ անհատների համար, ասում է Knight Frank Middle East անշարժ գույքի ոլորտում անկախ խորհրդատվական ըներության գլխավոր հետազոտող Ֆայսալ Դուրանին։ Ըստ Knight Frank's Prime International Residential 2023թ-ի Index-ի՝ Դուբայն առաջ է երկրորդ տան համար նախատեսված այնպիսի վայրերից, ինչպիսիք են Ասպենը, Մայամին, Ալգարվեն և Բահամյան կղզիները:

Շքեղ ապրանքանիշերի համար դեպի անշարժ գույք անցումն օգնում է նրանց դիվերսիֆիկացնել իրենց եկամուտը, քանի որ նրանք գումար են վաստակում լիցենզավորման կամ կառավարման վճարների միջոցով, մինչդեռ մշակողների համար բրենդինգը նշանակում է անշարժ գույքի ավելի բարձր գներ: Միջին հաշվով, բրենդային բնակավայրերը 30%-ով ավելի թանկ են, քան նույն վայրում գտնվող նմանատիպ որակի անշարժ գույքը: Սակայն Դուբայում այս պրեմիումը զգալիորեն ավելի բարձր է՝ 86%, ըստ Knight Frank-ի:

люк2.jpg (43 KB)

Ուշադրություն մանրուքներին

Դուբայի անշարժ գույքի շուկան նույնպես մեծապես կենտրոնացած է «կառուցման փուլում» վաճառքի վրա, որտեղ գնորդները տուն են գնում նախքան այն կառուցելը, հիմնվելով գտնվելու վայրի, հատակագծերի, նկարների և ճշգրտման մանրամասների վրա: Նախաշինարարական գույքի ավանդները հաճախ կարող են գերազանցել 1 միլիոն դոլարը՝ շքեղ գույքի համար:

Որպես համեմատաբար նոր շուկա (քաղաքը միջազգային գնորդների և ներդրողների համար բացվել է միայն 2002 թվականից), Դուբայում անշարժ գույքը վերջին երկու տասնամյակների ընթացքում ունեցել է անկայունություն՝ պայմանավորված սպեկուլյատիվ «գնման ու վերավաճառման» ակտիվությամբ և անշարժ գույքի ավելցուկով, ասում է Դուրանին:

Բրենդային բնակավայրերը կարող են օգնել փոխհատուցել այդ ռիսկերը՝ առաջարկելով որակի և սպասարկման երաշխիք, հատկապես միջազգային գնորդների համար, նշում է Arada բիզնեսի զարգացման ընկերության ավագ տնօրեն Ռոզա Պիրոն. «Դուբայում գնորդները հակված են սիրելու բրենդերը և վստահելու դրանց»:

люк3.jpg (25 KB)

Arada-ն ձեռնամուխ է լինում իր առաջին բրենդային բնակավայրի նախագծին, որը ներկայացվել է այս ամսվա սկզբին՝ Armani Beach Residences-ը՝ հանրահայտ Palm Jumeirah-ում, որը նախագծվել է մրցանակակիր ճապոնացի ճարտարապետ Տադաո Անդոյի կողմից:

Ըստ Arada-ի՝ Armani Beach Residences-ի մեկ քառակուսի ոտնաչափ գինը միջինում 63%-ով ավելի բարձր է, քան Palm Jumeirah-ում գտնվող այլ բրենդային բնակավայրերը, ընդ որում երկու ննջասենյակ ունեցող բնակավայրերը սկսում են $5,9 միլիոնից: Arada-ն ակնկալում է, որ շինությունը պատրաստ կլինի մինչև 2026 թվականի վերջ:

Պիրոն կարծում է, որ Armani անվանումն ավելին է, քան պարզապես նախագծի համար բրենդավորում: «Մեր երկու գործընկերներն էլ շատ ակտիվ են և անձամբ ներգրավված են նախագծում»,- ասել է նա՝ հավելելով, որ «պարոն Արմանին ինքն է զբաղվում բնակարանների նախագծմամբ և ավելացնում է իր առանձնահատկությունը»:

Նրանք, ովքեր կգնեն երկու պենտհաուսներից մեկը, մեկը՝ աշտարակներից յուրաքանչյուրում, կկարողանան զգալ մանրուքների նկատմամբ ուշադրությունը. բնակարանի գինը ներառում է ուղևորություն դեպի Միլան, կացություն Armani հյուրանոցում, հանդիպում Ջորջիո Արմանիի հետ և դիզայներական թիմին՝ քննարկելու իրենց ոճի նախասիրությունները, «որպեսզի նրանք լիարժեք պատկերացում ունենան Armani-ի աշխարհի մասին»,-ասել է Պիրոն:

Armani Beach Residences-ը միայն առաջինն է Arada-ի համար նախատեսված բնակության բազմաթիվ նախագծերից, որն արդեն աշխատում է իր հաջորդ բնակավայրի վրա, որը կներկայացվի այս տարվա վերջին: «Կա մեծ հետաքրքրություն ինչպես գնորդների, այնպես էլ կառուցապատողների կողմից՝ շարունակելու ֆիրմային բնակելի շենքեր կառուցել»,- նշել է Պիրոն:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել