Սամի Նասերին Հայաստանում տվեց EV Rally-ի մեկնարկը

Լիալուսին, անձրեւ ու շատ աստղեր. Երեւանում կայացավ Full Moon Fest-ը

Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Hermes-ի վաճառքներն աճել են անցյալ տարվա վերջին․ Birkin պայուսակ արտադրողը նախատեսում է բարձրացնել գները

20:10, 9 փետրվարի

Hermès-ի վաճառքներն աճել են անցյալ տարվա վերջին․ Birkin պայուսակի արտադրողը շքեղ ապրանքների պահանջարկի անկում է ապրել:

Չորրորդ եռամսյակում եկամուտներն աճել են 17,5%-ով, ասվում է Hermes International SCA-ի հայտարարության մեջ: Վերլուծաբաններն ակնկալում էին մոտ 14 տոկոսի աճ։ Ընկերությունը նաեւ հայտարարել է մեկ բաժնետոմսի համար 10 եվրո բացառիկ դիվիդենտ վճարելու պլանների մասին, հաղորդում է Bloomberg-ը:

Չնայած հետհամաճարակային բումից հետո շքեղ ապրանքների պահանջարկի նվազմանը, Hermès ապրանքանիշը դեռ գրավում է հարուստ հաճախորդներին, ովքեր պատրաստ են մեծ գումարներ ծախսել դժվար հասանելի պայուսակների եւ թանկարժեք մետաքսե շարֆերի վրա: Լրագրողների հետ զրույցում Hermes-ի գործադիր տնօրեն Ակսել Դյումանն ասել է, որ ընկերությունը նախատեսում է 2024 թվականին ապրանքների գները բարձրացնել՝ միջինը 8-9%-ով։

Ընթացիկ գործառնական շահույթը տարվա ընթացքում աճել է մինչեւ 5,65 մլրդ եվրո՝ գերազանցելով վերլուծաբանների գնահատականները։

Hermes-ի արդյունքները վերջին եռամսյակում ցույց են տալիս արդյունաբերության խառը պատկերը: LVMH-ը, որի ապրանքանիշերից են Louis Vuitton-ը եւ Christian Dior-ը, եւ Cartier-ի սեփականատեր Richemont-ը, այս հարցում տոկունություն են ցույց տվել: Վերակազմավորման ենթարկվող ընկերությունները, ինչպիսիք են Burberry Group Plc-ն եւ Gucci-ի սեփականատեր Kering SA-ն, վատագույն արդյունքն ունեն:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել