Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Hermes-ի վաճառքներն աճել են անցյալ տարվա վերջին․ Birkin պայուսակ արտադրողը նախատեսում է բարձրացնել գները

20:10, 9 փետրվարի

Hermès-ի վաճառքներն աճել են անցյալ տարվա վերջին․ Birkin պայուսակի արտադրողը շքեղ ապրանքների պահանջարկի անկում է ապրել:

Չորրորդ եռամսյակում եկամուտներն աճել են 17,5%-ով, ասվում է Hermes International SCA-ի հայտարարության մեջ: Վերլուծաբաններն ակնկալում էին մոտ 14 տոկոսի աճ։ Ընկերությունը նաեւ հայտարարել է մեկ բաժնետոմսի համար 10 եվրո բացառիկ դիվիդենտ վճարելու պլանների մասին, հաղորդում է Bloomberg-ը:

Չնայած հետհամաճարակային բումից հետո շքեղ ապրանքների պահանջարկի նվազմանը, Hermès ապրանքանիշը դեռ գրավում է հարուստ հաճախորդներին, ովքեր պատրաստ են մեծ գումարներ ծախսել դժվար հասանելի պայուսակների եւ թանկարժեք մետաքսե շարֆերի վրա: Լրագրողների հետ զրույցում Hermes-ի գործադիր տնօրեն Ակսել Դյումանն ասել է, որ ընկերությունը նախատեսում է 2024 թվականին ապրանքների գները բարձրացնել՝ միջինը 8-9%-ով։

Ընթացիկ գործառնական շահույթը տարվա ընթացքում աճել է մինչեւ 5,65 մլրդ եվրո՝ գերազանցելով վերլուծաբանների գնահատականները։

Hermes-ի արդյունքները վերջին եռամսյակում ցույց են տալիս արդյունաբերության խառը պատկերը: LVMH-ը, որի ապրանքանիշերից են Louis Vuitton-ը եւ Christian Dior-ը, եւ Cartier-ի սեփականատեր Richemont-ը, այս հարցում տոկունություն են ցույց տվել: Վերակազմավորման ենթարկվող ընկերությունները, ինչպիսիք են Burberry Group Plc-ն եւ Gucci-ի սեփականատեր Kering SA-ն, վատագույն արդյունքն ունեն:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել