Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

Ինչու՞ են աշխարհում ամենաթանկ պայուսակների գները շարունակում աճել

23:16, 14 մարտի

Hermès Birkin բազային պայուսակի գինը թանկացել է 1000 դոլարով։ Ըստ շքեղ պայուսակների PurseBop ֆորումի՝ Hermès-ը վերջերս ԱՄՆ-ի իր խանութներում 10%-ով բարձրացրել է 25 սմ Birkin պայուսակի գինը՝ մինչեւ 11,400 դոլար: Ավելի քան 20%-ով թանկացել են էկզոտիկ կաշվից պատրաստված Birkin-ի հազվադեպ մոդելները, ինչպիսիք են կոկորդիլոսի կաշվից նմուշները, գրում է WSJ-ը։

Փարիզյան բրենդն ասում է, որ բարձրացնում է գները՝ փոխհատուցելու համար արտադրության ավելի բարձր ծախսերը, սակայն այս տարվա աճը ամենամեծն է վերջին տասնամյակում:

IMG_2875.jpeg (121 KB)

Բրենդը, գուցե, ստիպված լինի պաշտպանել իր՝ աշխարհի ամենաթանկ պայուսակ արտադողի համբավը: Ըստ PurseBop-ի հիմնադիր Մոնիկա Արորայի՝ Hermès Birkin պայուսակի եւ դրա ամենամոտ մրցակցի՝ միջին չափի Chanel Classic Flap-ի միջեւ գնային տարբերությունը 2019-ին 70%-ից նվազել է մինչեւ 2%: Chanel-ը դեռ համաճարակից առաջ էր 75%-ով բարձրացրել իր ամենահայտնի պայուսակի գինը։

IMG_2876.jpeg (63 KB)

Շքեղ ապրանքանիշների էտալոնային ապրանքների գների ապշեցուցիչ աճը ավելի լայն միտում է: Prada-ի Galleria պայուսակը, ըստ  Wayback Machine-ի, կարժենա 4600 դոլար, ինչը 85%-ով ավելի է 2019 թվականի համեմատ։ Christian Dior-ից եւ Louis Vuitton Neverfull-ից Lady Dior պայուսակները 45%-ով ավելի թանկ արժեն։

IMG_2877.jpeg (177 KB)

2019 թվականից ի վեր ԱՄՆ սպառողական գների ինդեքսը մեկ հինգերորդով ավելացել է, շքեղ ապրանքանիշերն իսկապես պետք է փոխհատուցեն աճող աշխատավարձերը եւ նյութական ծախսերը: Սակայն գնաճից առաջ գների բարձրացումը նաեւ միջոց է հաղթահարելու սեփական հաջողության հետեւանքով առաջացած խնդիրը. ինչպես պահպանել բացառիկության աուրան՝ միաժամանակ ապահովելով ուժեղ վաճառք:

IMG_2878.jpeg (50 KB)

Շքեղ ապրանքանիշերը վերջին տարիներին զգալի աճ են գրանցել, ինչը խթանել են Covid-19-ի արգելափակումները, որոնք սպառողներին քիչ տարբերակներ էին թողել ծախսվելու: Միայն LVMH-ի նորաձեւության եւ կաշվե իրերի բաժինը գրեթե կրկնապատկվել է 2019 թվականից ի վեր, նախորդ տարի վաճառքը կազմել է 42,2 միլիարդ եվրո, որը ընթացիկ փոխարժեքով համարժեք է 45,8 միլիարդ դոլարին: Gucci-ն, Chanel-ը եւ Hermès-ը տարեկան վաստակում են ավելի քան 10 միլիարդ դոլար: Գերազդեցությունից խուսափելու եղանակներից մեկը ավելի քիչ ապրանքներ շատ ավելի բարձր գներով վաճառելն է:

IMG_2879.jpeg (47 KB)

Շատ գնորդներ այլեւս չեն կարող իրենց թույլ տալ ձեռք բերել այս պայուսակները, եւ շքեղ ապրանքանիշերը չեն կարող ռիսկի դիմել՝ դրանք ամբողջությամբ օտարելով նրանցից: Սրանով է բացատրվում այն, որ այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Hermès-ը եւ Prada-ն, թողարկել են կոսմետիկայի գիծ, ​​մինչդեռ Gucci-ի սեփականատեր Kering-ն ավելի է խորանում ակնոցների արտադրության մեջ: Այս ավելի էժան կատեգորիաները կարող են լինել մի տեսակ խրախուսական մրցանակ:

2024 թվականին շքեղության արդյունաբերության աճի մեծ մասը կապահովվի գների աճից: Ակնկալվում է, որ այս տարի վաճառքը կաճի 7%-ով:

IMG_2880.jpeg (109 KB)

Գների բարձրացումը կարող է հանգեցնել բրենդների միջեւ որոշակի համեմատությունների։ Burberry-ի փոքրիկ Lola պայուսակն արժե ավելի քան 2000 դոլար եւ այսօր մոտ 40%-ով ավելի թանկ է, քան մի քանի տարի առաջ: Գնորդները կարող են որոշել, որ, օրինակ,  Louis Vuitton-ի Neverfull պայուսակը, որն այժմ մի փոքր ավելի էժան է, քան Burberry-ի պայուսակը, ավելի լավ ընտրություն է, հատկապես այն պատճառով, որ Louis Vuitton պայուսակները ավելի լավ են պահպանում իրենց արժեքը վերավաճառքի դեպքում:

Գների ագրեսիվ աճը կարող է նաեւ ստիպել գնորդներին ացելել վաճառքի կայքեր: Եթե, օրինակ, The Real Real կայքում մի քիչ օգտագործված Prada Galleria պայուսակը անթերի վիճակում կարելի է գնել 1500 դոլարով, ինչո՞ւ վճարել այդ գումարի եռապատիկը՝ նոր պայուսակի համար:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել