Արհեստական բանականությունը կարող է հասնել գինուն, ավելի ճիշտ՝ օգնել սպառողին ընտրություն կատարելու հարցում։ Խմիչքների ծրագրային ապահովման ընկերությունները, լրատվամիջոցները եւ ըմպելիքների ակադեմիան ներկայացնող խումբը ուսումնասիրել են, թե ինչպես արհեստական ինտելեկտը կարող է անհատականացնել շշերի ընտրության գործընթացը, գրում է Drink Business-ը։
Ըստ Լոնդոնի Քինգս քոլեջի մարքեթինգի եւ նորարարության պրոֆեսոր Օգուզ Աքարի՝ AI-ն «իրոք կարող է անհատականացումը հասցնել հաջորդ մակարդակի»: Նա ընդգծել է, որ գեներատիվ AI-ն արդեն օգտագործվում է այլ ոլորտներում՝ յուրաքանչյուր սպառողի համար անհատականացված մարքեթինգային բովանդակություն ստեղծելու համար, ինչպիսիք են երգերը կամ տեսանյութերը:
Միեւնույն ժամանակ, արհեստական ինտելեկտի տեխնոլոգիաները հիմնարար փոփոխություններ են մտցնում մարքեթինգի եւ սպառողների փորձի մեջ։ «Ինտերնետը նվազեցրել է տեղեկատվության արժեքը»,- եզրափակել է նա:
Էնդրյու Սուսմանը՝ Preferabli-ի համահիմնադին ու CTO-ն, ցուցադրել է խնդիրները լուծելու իր ծրագրակազմը:
Որպես արհեստական ինտելեկտի գեներատիվ մոդել՝ Preferabli-ի հարցման եւ չաթ-բոտ համակարգերն ունեն բազմաթիվ տվյալների կետեր: AI-ն առաջարկել է փրփրուն գինիները համադրել մսի կողային կտորների հետ եւ առաջարկել է Pinot Grigio՝ հատուկ խանութից՝ հիմնվելով անհասանելի շշի հետ նմանության վրա:
Երկու օրինակներն էլ ցույց են տվել AI-ի ներուժը, որը, բնականաբար, առաջարկում է տարբերակներ՝ հիմնված բարդ որոնումների վրա: Այնուամենայնիվ, այս ծրագիրը նաեւ թույլ է տալիս օգտագործել համեմատական տարրեր: Օրինակ, այն կարող է սովորել սպառողների նախասիրությունները եւ կանխատեսել, թե նրանք ինչպես կգնահատեն որոշակի շշեր: Այս կերպ գինու սիրահարները կարող են ավելի ճշգրիտ համեմատել տարբերակները:
Սուսմանն ընդգծել է, որ արհեստական ինտելեկտը խմիչքների առեւտրի համադարման միջոց չէ: Միջին հաշվով, օգտատերերը մեկ րոպեից պակաս են ծախսում հավելվածում, ուստի ընկերությունը կենտրոնանում է արագ եւ ճշգրիտ արդյունքների վրա, այլ ոչ թե մարդկանց՝ Preferabli-ում պահելու վրա:
Այնուամենայնիվ, տեխնոլոգիան կարող է զգալի նոր հնարավորություններ առաջարկել բիզնեսի եւ անհատների համար: Նկարագրելով ըմպելիքների աշխարհը որպես «անհավանական մասնատված արդյունաբերություն»՝ Նիք Մարտինը՝ Wine Owners-ի գործադիր տնօրենը, կարծում է, որ AI-ն կարող է գրավել նոր սպառողներ: Նա նշել է, որ արհեստական ինտելեկտի եւ նոր տեխնոլոգիաների շնորհիվ ընկերությունները կարող են ուշադրություն դարձնել «մարդկանց, ովքեր կարող են տարբերվել մեր օֆլայն հաճախորդներից»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
09:00, 2 հուլիսի
ՀՈՒԼԻՍԻ 2-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:34, 1 հուլիսի
Աշխարհի ամենահարուստ մարդու բուռն անձնական կյանքը. Իլոն Մասկի 12 երեխաները, բազմաթիվ կանայք ու ընկերուհիները22:33, 1 հուլիսի
Կինը դատի է տվել բոյֆրենդին այն բանի համար, որ նա իրեն օդանավակայան չի տարել21:20, 1 հուլիսի
Apple TV+-ի նոր սերիալը ոգեշնչված է նորաձեւության ոլորտի ամենամեծ միլիարդատերերի միջեւ վեճից20:34, 1 հուլիսի
Բայդենի եւ Թրամփի կողմնակիցները համակարծիք են մեկ հարցում. սեքս առաջին հանդիպման ժամանակ19:23, 1 հուլիսի
Մարինա Աբրամովիչի նոր կատարումը. նա երաժշտական փառատոնի 200.000 հանդիսատեսին 7 րոպե ստիպել է լուռ մնալ16:17, 1 հուլիսի
«Գլուխկոտրուկ-2»-ն առաջին մուլտֆիլմն է, որը համաշխարհային վարձույթում ռեկորդային ժամկետում հավաքել է ավելի քան 1 մլրդ դոլար15:10, 1 հուլիսի
Նիքոլ Շերզինգերը իր 46-րդ տարեդարձի օրը սեւ բիկինիով ցուցադրել է շլացնող կազմվածքը14:20, 1 հուլիսի
Մորգան Ֆրիմանը քննադատել է իր ձայնի նմանակումը արհեստական բանականության կողմից13:31, 1 հուլիսի
Ռոզա Լինն իր Universe երգի հնդկերեն տարբերակն է թողարկել՝ հնդիկ երաժիշը Denny-ի հետ համագործակցությամբ13:15, 1 հուլիսի
Ալսուն իր նախկին ամուսնու ենթադրյալ սիրուհու հետ «հաշիվներ է պարզում» սոցիալական ցանցերի միջոցով12:23, 1 հուլիսի
Քլոե Քարդաշյանը 40-ամյակը նշել է Վայրի արեւմուտքի ոճով՝ ջինսով, ադամանդներով եւ Snoop Dog-ի հետ