ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Գայթակղության արդյունավետ միջոց. կոշիկներ Casadei-ից

18:30, 11 մայիսի

Casadei-ն իտալական հաջողության պատմություն է, որը կոշիկը վերածել է գայթակղության ամենից արդյունավետ միջոցի: Casadei ապրանքանիշի պատմությունը սկսվել է 1958 թվականին, երբ Քասադեի ընտանիքն իտալական Սան Մաուրո Մասկոլի քաղաքում՝ Ռիմինիից ոչ հեռու, հիմնադրեց կոշիկի արտադրության Calzaturificio Casadei արհեստանոցը: Ընտանեկան գործը շատ արագ զարգացավ եւ 12 տարի անց ընդլայնեց բիզնեսի աշխարհագրությունը եւ սկսեց արտադրանքը վաճառել Եվրոպայի այլ երկրներում եւ նույնիսկ Ամերիկայում:

Casadei-ը դարձավ Իտալիայի ճանաչված խորհրդանիշերից մեկը, երբ Իտալիայի ազգային փոստը 2004 թվականին Casadei-ից կոշիկների պատկերով նամականիշ թողարկեց:

Իտալական հայտնի Casadei ապրանքանիշի կոշիկը սեքսուալության եւ շքեղության խորհրդանիշ է: Ինքնատիպ «Blade» կրունկը, որը բառացիորեն նշանակում է «սայր», Casadei-ի առանձնահատուկ գիծն ու սուր ծայրերով շքեղ կոշիկների առանցքային մասնիկը դարձավ:

Գերնորաձեւ Blade մոդելը Casadei-ից, անկասկած, ժամանակակից նոր դասական է դարձել:

Այս կոշիկն աստղերի ֆավորիտն է դարձել. Վիկտորիա Բեքհեմը, Քեմերոն ԴԻասը, Ջենիֆեր Լոպեսը, Եվա Լոնգորիան, Ջեսիկա Ալբան եւ Քիմ Քարդաշյանն արդեն սեր են խոստովանել այս մոդելին: Այս շքեղ կարմիր կոշիկը մաքուր գծերի եւ անբիծ ձեւի միախառնում է: Այն ծանրաբեռնված չէ ավելորդ մանրուքներով, դիզայնն արված է մինիմալիստական եղանակով. կոշիկը նրբագեղության եւ սեքսուալության մարմնավորում է: Բարակ բարձր կրունկը կերպարին կանացիություն եւ թեթեւություն են հաղորդում:

Վիճակագրության համաձայն, տղամարդկանց ուշադրությունը գրավում են բարակ բարձր կրունկով սուր քթով կոշիկները, քանի որ հենց նման կոշիկով է կանացի ոտքը շքեղ ու գայթակղիչ տեսք ունենում: Casadei-ն շքեղ կանանց համար նախատեսված կոշիկ է, որոնց ոճը լի է անկրկնելի զգայնությամբ:

Նյութը՝ 100% թավշակաշի,

Կրունկի բարձրությունը՝ 13 սմ:

Կոշիկները կարող եք գնել սեղմելով նկարի վրա

Կոշիկները կարող եք գնել սեղմելով նկարի վրա

Կոշիկները կարող եք գնել սեղմելով նկարի վրա

Կոշիկները կարող եք գնել սեղմելով նկարի վրա


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ