#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Մթերքներ, որոնք աննկատ կերպով գիրացնում են

19:16, 23 սեպտեմբերի

1. Փաթեթներում հյութ

Փաթեթների հյութի կազմում բազմաթիվ կոնսերվանտներ եւ հսկայական քանակությամբ շաքար կա: Հիշեք, որ նման հյութերից նախ եւ առաջ արագ գիրանում են: Փոխարենը ավելի լավ է չգազավորված ջուր խմել, օրինակ` կիտրոնով:

2. Չոր «ֆիտնես»-նախաճաշեր

Իսկ գիտեք արդյոք, որ նման քաղցրեղենի կես բաժակում 30 գ շաքար կա: Եթե գերազանցեք օրական նորման (50 գ), կարող եք վնաս հասցնել ոչ միայն կազմվածքին, այլեւ առողջությանը: Երբ քայլում եք սուպերմարկետով, միշտ ուշադրություն դարձրեք, թե որքան շաքար է պարունակվում այս կամ այն ապրանքում: Եթե չափից շատ է, ավելի լավ է ընդհանրապես չգնել: Բայց կան մարդիկ, որոնք առավոտյան շատ են սիրում կրանչներ ուտել: Այդ դեպքում ամենից ավելի օգտակար է ինքնուրույն պատրաստել դրանք: Բավարար է վարսակի փաթիլներին դարչին, մեղր եւ խնձոր հավելել:

3. Քաղցր կաթնաշոռ եւ յոգուրտ

Ո՞վ չի սիրում սննդակարգի հետեւելիս քաղցր կաթնաշոռ ուտել: Եթե երազում եք նիհարել, այդ քաղցրեղենը ձեզ համար չէ: Կան խմելի յոգուրտներ, որոնց ծավալը 300 մլ է: Յուրաքանչյուր նման յոգուրտում մոտ 4-5 թեյի գդալ մեր աննման շաքարից կա: Ավելի լավ է բնական յոգուրտ խմեք, հետն էլ թեյի գդալով մեղրի հետ չամիչ ուտելով:

4. Սուրճ 3-ը 1-ում

Անպայման հրաժարվեք 3-ը 1-ում սուրճ խմելու սովորությունից: Յուրաքանչյուր նման փաթեթ մոտ 10 գ շաքար եւ մոտավորապես 70 կկալ է պարունակում: Եվ դա այն դեպքում նույնիսկ, եթե դուք ուրիշ ոչինչ չեք կերել:

5. Նրբերշիկ

Ինչպիսին էլ լինի երշիկը, թեկուզեւ` դիետիկ, դրանում միեւնույն է, ճարպ կա: Շատերը նախապատվությունը տալիս են նրբերշիկին, որովհետեւ դա շատ արագ է եփվում: Սակայն շատ ավելի ժամանակ չի ծախսվի հավի մսից ֆիլե պատրաստելու համար (մոտ 15 չոպե): Միայն այդ դեպքում դուք 2 կգ-ով չեք գիրանա:

Աղբյուրը` Kleo


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ