Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Հինգ պատճառ, թե ինչու եք միշտ հոգնած

23:25, 9 հունվարի

Քնի պակասը մշտապես հոգնած ու ջարդված զգալու միակ պատճառը չէ։ Որոշ փոքր գործեր, որոնք դուք անում եք, սպառում են ձեզ թե ֆիզիկապես, թե բարոյապես։ Փորձագետներն ասում են, որ գրեթե միշտ մեր մշտական հոգնածության պատճառը մեր վատ սովորություններն են:

Ձեզ ենք ներկայացնում ձեր 14 ամենակարեւոր սխալները:

Դուք չեք մարզվում, եթե ձեզ հոգնած եք զգում

Ուժերը խնայելու համար մարզանքից հրաժարվելն այն սովորությունն է, որը մեր դեմ է գործում։ Ջորջիայի համալսարանի հետազոտությունը ցույց է տվել, որ այն մարդիկ, որոնք շաբաթական գոնե երեք անգամ թեթեւ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածություն են ունենում, իրենց ավելի առույգ են զգում ու այդքան շուտ չեն հոգնում։

Կանոնավոր վարժությունները բարձրացնում են ձեր դիմադրողականությունը, ձեր արյունատար համակարգին ավելի արդյունավետ աշխատելու հնարավորություն տալիս։ Թթվածինն ավելի արագ ու մեծ քանակությամբ է հասնում մեր օրգաններ ու հյուսվածքներ։

Այնպես որ հաջորդ անգամ, երբ բազմոցին պառկեք, մտածեք այն մասին, որ եթե դրա փոխարեն փողոցում զբոսնեիք, հաջորդ օրը ձեզ ավելի առույգ կզգայիք։

Դուք չափից քիչ ջուր եք խմում

Նույնիսկ եթե ձեր օրգանիզմին չբավականացնի ջրի անհրաժեշտ մակարդակի ընդամենը 2 տոկոսը, դա լրջորեն կարտահայտվի ձեր էներգետիկ ակտիվության վրա։

Ջրազրկումը հանգեցնում է արյան դեֆիցիտի, արյունը խտանում է։ Դրանից ձեր սրտի աշխատանքն է վատանում։ Մկաններում թթվածնի ու սննդարար նյութերի մատակարարման խափանումներ են սկսվում։ Ինչպե՞ս հասկանալ, թե ինչքան ջուր է պետք խմել։ Չափեք ձեր քաշը, կիլոգրամները բաժանեք 30-ի ու կիմանաք թե օրական քանի լիտր ջուր է պետք խմել։

Դուք չափից քիչ երկաթ եք օգտագործում

Օրգանիզմում երկաթի պակասից դուք կարող եք հոգնած, գրգռված ու թույլ զգալ։ Ձեզ համար կդժվարանա աշխատանքի վրա կենտրոնանալը։ Դա մկաններում ու բջիջներում թթվածնի պակասից է։ Անեմիայի վտանգը նվազեցնելու համար սկսեք երկաթով հարուստ ավելի շատ մթերք ուտել, օրինակ տավարի միս, լոբի, տոֆու, ձու, մուգ կանաչ տերեւային բանջարեղեն, ընկույզ։ Առավելագույն ազդեցության համար դրանք խառնեք վիտամին C-ով հարուստ մթերքների հետ՝ դա լավացնում է երկաթի յուրացումը։

Դուք պերֆեկցիոնիստ եք

Կատարելությունն անհնար է։ Եկեք ճշմարտության աչքերին նայենք՝ դուք արդեն վաղուց գիտեք այդ մասին։ Եթե պերֆեկցիոնիզմը ստիպում է ձեզ աշխատել ուժերը լարելով ու մշտապես արտաժամյա աշխատանք անել, ուրեմն վերջիվերջո այն ձեզ ուժասպառ կանի։

Դուք ձեր առջեւ անիրատեսական նպատակներ եք դնում՝ դուք միշտ ձեզնից դժգոհ լինելու առիթ ունեք։ Փորձագետը խորհուրդ է տալիս միայն ամենամոտ ապագային վերաբերող նպատակներ որոշել, դրանց համար հստակ վերջնաժամկետներ սահմանել ու սովորել աշխատել՝ չշեղվելով կողմնակի գործոններից։

Եվ հիշեք Պարկինսոնի օրենքի մասին «Աշխատանքը խլում է դրան հատկացվող ամբողջ ժամանակը»։

Դուք ողբերգություն եք սարքում մանրուքներից

Եթե դուք մշտապես կարծում եք, որ ձեզ մտադիր են աշխատանքից հեռացնել, երբ ձեր ղեկավարը ձեզ դիտողություն է անում, եթե ձեզ վախեցնում է հեծանիվ վարելը, քանի որ վախենում եք վթարի ենթարկվել, ուրեմն իմացեք, որ դա էլ է ձեր մշտական հոգնածության կարեւոր բաղկացուցիչը։

Անհանգստությունը հյուծում է ձեր ուղեղի պաշարները ու բառացիորեն կաթվածահար անում ձեզ։

Հենց զգում եք, որ հոռետեսական մտքեր են ձեզ այցելում, խորը շունչ քաշեք ու ինքներդ ձեզ հարցրեք, իսկ որքանով է հավանական, որ հենց այդ վատագույն սցենարը տեղի ունենա։

Տագնապը հաղթահարելու համար դուք ստիպված կլինեք սիրել բացօթյա զբոսանքները, մեդիտացիան, ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունները ու մարդկանց հետ շփումները

 

Աղբյուր՝ Kleo


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության