ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Երեւանում պետք է դադարեն զուտ հանուն շոուի նորաձեւության ցուցադրություններ կազմակերպել». էստոնացի ֆեշն բլոգեր

11:08, 6 դեկտեմբերի

Բազմաթիվ փորձագետների կարծիքով՝ Հայաստանում նորաձեւություն կա, սակայն չկա այն կայացած ինդուստրան, որը կանոնակարգում է ե՛ւ հագուստի ստեղծումը, ե՛ւ ապրանքանիշների առաջխաղացումը։ NEWS.am STYLE-ը քննարկել է այդ բիզնեսի խնդիրները էստոնացի ֆեշն բլոգեր ու հայ ոճաբանների հագուստի ինտերնետային խանութի հիմնադիր Լուսինե Այանյանի հետ։

Լուսինե, Ձեր կարծիքով, ի՞նչն է պակասում Հայաստանում նորաձեւության ինդուստրիայի գրագետ զարգացման համար։

Միանշանակ՝ կրթությունը։ Նույնիսկ այն դեպքում, երբ Հայաստանում շատերն անհավանական տաղանդներ ու կարելու ունակություն ունեն, բայց ընդհանուր ինսդուստրիայի համար գիտելիքների մակարդակն անբավարար է։ Այսօրվա դրությամբ՝ նորաձեւության մեջ հաջողության հասնելու համար պետք է պատկերացում ունենալ առեւտրի, մարքեթինգի գործոնների, ոճաբանական առանձնահատկությունների, ինդուստրիայի ընդհանուր միտոմների մասին (նյութի մշակում, էկո կտորներ, նանոտեխնոլոգիաներ եւ այլն)։

Ձեզ չի՞ թվում, որ «նորաձեւության լճացման» կարեւորագույն գործոններից մեկն այն է, որ որոշ հայ ոճաբաններ սկսնակներ են, որոնք չունեն տարրական կրթություն, գիտելիքներ, կանոնների իմացություն ու նրանցից մի քանիսն էլ ՝ նաեւ ճաշակ։

Անկասկած։ Որեւէ թրենդ ստեղծելու համար պետք է նախ իմանալ այն, ինչ մինչ այդ է ստեղծված եղել։ Դա նշանակում է ուսումնասիրել պատմությունը, հետաքրքրվել արդի թեմաներով եւ այլն։ Հիմա օրինակ դիտարկվում է միտում պոդիում վերադարձնել ռետրո ոճը կամ էլ որեւէ անցած դարաշրջան։ Սա ոչ թե նմանակում է, այլ հենց թեմատիկայի ժամանակակից մեկնաբանություն, որը կարող է ոգեշնչել ոճաբանին կամ էլ հավաքածուի հեղինակին։

Դրա համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել թեման ու մտածել, թե ինչպես կարելի է այն յուրահատուկ ձեւով մատուցել սպառողին՝ նրան գոհացնելու ու սեփական ոճին չդավաճանելու համար։ Դրա համար կարեւոր է, որ դիզայների կոչումն անպայման ամրակցված լինի գոնե բազային գիտելիքներով։

Դիզայներներին կցանկանայի խորհուրդ տալ, որ հավաքածուի պատրաստումից բացի նախապես մտածեին նաեւ այնպիսի կարեւոր բաների մասին, ինչպիսիք են լուքբուքը ու իրերի թողարկման ծավալը։ Հաճախ իմ նախագծի շրջանակում ես նկատում եմ , որ նրանք մինչեւ վերջ չեն մտածել իրենց ապրանքների նկարագրության մասին ու թե ինչ քանակությամբ են նրանք պատրաստ թողարկել այս կամ այն հագուստը։ Պոտենցիալ գործընկերներին նման մոտեցումը նույնպես կարող է սիրողական թվալ։

Երեւանում հաճախ են Նորաձեւության շաբաթներ կազմակերպում, բայց այդ միջոցառումներից ոչ մեկն այնքան կարեւոր նշանակություն չունի, որքան օրինակ Թբիլիսիում, Մոսկվայում կամ Կիեւում անցնող Fashion Week-ը ։

Ի՞նչ պետք է մենք սովորենք, որպեսզի դառնանք նորաձեւության լուրջ մայրաքաղաք, ուր կձգտեն գալ օտարերկրյա բայերները, մամուլը, բլոգերները։

Նորաձեւության շաբաթ կազմակերպելը շատ բարդ գործ է, որը պետք է ներգրավի առաջին հերթին այդ ոլորտի մասնագետներին, մամուլին, լուսանկարիչներին, բայերներին, ոճաբաններին, վիզաժիստներին ու իհարկե բուն դիզայներներին։ Հենց Երեւանում դադարեն զուտ հանուն շոուի ցուցադրություններ կազմակերպել, որտեղ առաջին շարքերում նստեցնում են ընկերներին, ազգականներին ու երեխաներին, վերաբերմունքը բավականին կփոխվի։

Մեկ այլ հանգամանք է հավաքածուների ակտուալությունը։ Բայերներին բոլորովին հետաքրքիր չէ դիտել ցուցադրություններ, որտեղ ներկայացնում են ընթացիկ սեզոնը ու այսօրվա համար ոչ ակտուալ ձեւվածք։ Չէ՞ որ գնումները իրականացվոմ են առնվազն կես տարի առաջ, եթե ոչ ավելի շուտ, համապատասխանաբար ոճաբանները պետք է հավաքածուներ պատրաստեն հաջորդ սեզոնների համար ու կանխատեսեն, թե որ ուղղությամբ են շարժվում միտումները։

Հենց նույն Էստոնիայում կա՞ հայկական արտադրողի հագուստի պահանջարկ։ Ու ո՞ր հագուստն է ավելի պահանջված՝ հայկական նախշերով ու տարրերով, թե՞ ժամանակակից։

Անկասկած, հայ դիզայներների հագուստը մեծ հետաքրքրություն է առաջացնում եվրոպացիների շրջանում։ Մարդկանց միշտ էլ հետաքրքրում են նոր ու արտասովոր բաները։ Բայցեւայնպես կայքի համար հագուստ ընտրելիս մենք ձգտում ենք չխորանալ ֆոլքլորի ու ազգային նախշերի մեջ ու նախապատվությունը ավելի ժամանակակից մոդելներին ենք տալիս։ Դա արվում է նրա համար, որպեսզի պոտենցիալ գնորդը գլուխ չջարդի մտածելով, թե ինչպես կարող է հագնել այդ հագուստն առանց նախապես փորձելու։


Մարգարիտա Ավագյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության