«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Վահան Խաչատրյանը՝ նորաձեւության հանդեպ սիրո եւ Իտալիայում աշխատանքի մասին. NEWS.am STYLE-ի հարցազրույցը

21:14, 12 հունիսի

Նորաձեւությունը միշտ եղել է Վահան Խաչատրյանի ամենամեծ կիրքը: Երիտասարդ դիզայներն առաջին էսքիզը նկարել է 15 տարեկանում եւ հասկացել, որ դա այն է, ինչով ցանկանում է զբաղվել: Այդ օրից նորաձեւության Օլիմպոսի ճանապարհին Վահանը հաղթահարել է բազմաթիվ խոչընդոտներ, բայց նրա համառությունը, նորաձեւության հանդեպ սերը եւ գործնական մարտավարությունը հանգեցրել են մեծ հաջողությունների ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Եվրոպայում: Վերջերս Վահանը վերադարձել է Իտալիայից, որտեղ ուսանել եւ միաժամանակ աշխատել է Dolce & Gabbana դիզայներական տան թիմի հետ: NEWS.am STYLE-ը որոշեց դիզայների հետ զրուցել կարիերայի, նորաձեւության հանդեպ սիրո եւ Իտալիայում աշխատանքի մասին:

Վահան, ինչպե՞ս սկսվեց Ձեր առաջին ճամփորդությունը նորաձեւության աշխարհում:

Ես միշտ սիրել եմ նորաձեւությունը: Հիշում եմ, թե 15 տարեկանում արված էսքիզներս որքան բարձր գնահատեցին արվեստի ոլորտում աշխատող ընկերներս: Նրանք ինձ խնդրեցին հագուստ ստեղծել ելույթների եւ համերգների համար: Դրանից էլ սկսվեց ամեն ինչ: Սկզբում ես հագուստներ էի ստեղծում նաեւ մտերիմներիս եւ ընկերներիս համար, իսկ որոշ ժամանակ անց առաջին պատվերները ստացա: 1990-ական թվականներին արվեստի դպրոց ընդունվելը խելամիտ չէր. այդ դժվար ժամանակներում ես ցանկանում էր ստանալ կրթություն, որը կօգներ հետագայում կայուն աշխատանք ունենալ: Ու թեեւ ընդունվեցի լեզվաբանական համալսարան, նորաձեւության հանդեպ կիրքս չմարեց: Ես ինքնակրթությամբ էի զբաղվում, շարունակում էի զգեստապահարանի նոր տարրեր ստեղծել, որոնք մեծ սիրով ընդունվեցին բազմաթիվ արտիստների եւ արվեստի գործիչների կողմից:

Հետո եկավ 2009 թվականը, որն իր տեսակի մեջ շրջադարձային էր Ձեզ համար, այնպես չէ՞:

2009 թվականին ինձ հնարավորություն ընձեռվեց սովորել Ֆլորենցիայի Аccademia Italiana նորաձեւության եւ դիզայնի ինստիտուտում: Ես որոշեցի բաց չթողնել այդ հնարավորությունը եւ ուղեւորվեցի Իտալիա: Մեկ տարի անց Dolce & Gabbana նորաձեւության տունն ինձ համատեղ աշխատելու հրավեր ուղարկեց: Ինձանից բացի, այդ պատվին արժանացան եւս երկու դիզայներներ:

Ինչպիսի՞ն էր համաշխարհային նորաձեւության արդյունաբերության հսկաների հետ աշխատանքը: Այն Ձեր հայացքներն ինչ-որ առումով փոխե՞ց:

Ընդհանրապես Իտալիայում ապրելն իմ մեջ շատ բան փոխեց: Իմ ոճը, ճաշակները եւ նորաձեւության մեջ նախասիրությունները, նորաձեւության արդյունաբերության ընկալումները…

Dolce & Gabbana-ի հետ համագործակցությունն ինձ հնարավորություն տվեց նորաձեւության աշխարհին ծանոթանալ բոլորովին այլ կողմից, եւ, հավատացեք, նորաձեւության իրական աշխարհն ամենեւին էլ այնքան գլամուր չէ, որքան շատերին է թվում:

Պատմեք, ինչպե՞ս են ծնվում նոր գաղափարները եւ ինչպիսի՞ն է նոր հագուստների ստեղծման գործընթացը:

Ներշնչման աղբյուր կարող է դառնալ ցանկացած բան: Իմ առաջին հավաքածուի ստեղծման համար ներշնչանքի մեծ աղբյուր էր Իտալիան: Եվ դա միանգամայն տրամաբանական է: Ես այնտեղ 3 տարի ապրեցի: Ինչ-որ մեկը կարող է ինձ գրագողության համար մեղադրել, նաեւ ասել, թե որոշ գաղափարներ պատճենել եմ իտալական դիզայներներից: Սակայն դա այդպես չէ: Աշխատել՝ հետեւելով ինչ-որ ուղղությունների (այս դեպքում ես ոգեշնչվել էի նորաձեւության իտալական դպրոցից), մեկ հարց է, իսկ պատճենել ինչ-որ մեկին՝ այլ հարց: Ես Dolce & Gabbana-ի համար հավաքածու ստեղծելու առաջարկ չէի ստանա, եթե նորաձեւության հարցում մեր գաղափարներն ու հայացքները չհամընկնեին: Մենք միատեսակ ենք մտածում, երբ կանանց համար զգեստ ենք ստեղծում, մեր հայացքները համընկնում են կերպարի ստեղծման հարցում:

Հագուստ ստեղծելու գործընթացում ո՞րն է ամենից հետաքրքիրը:

Յուրաքանչյուր դիզայներ ինչ-որ բան ստեղծում է հանուն այն պահի, երբ հաճախորդի դեմքին ժպիտ եւ հիացմունքի արտահայտություն է հայտնվում: Ես աշխատում եմ հենց դրա համար: Իսկ հագուստի ստեղծման գործում ինձ դուր է գալիս գործվածքի տարբեր կտորների հետ աշխատելը: Մեծ հաճույք է պատճառում մանեկենի մոտ աշխատանքը: Փորձել եւ հագցնել կտորի տարբեր հատվածները, ստեղծել տարբեր կերպարներ… Ամենից շատ սիրում եմ աշխատել ժանյակով, այդ կարելի է նկատել իմ գարուն-ամառ հավաքածուում:

Խոսենք վերջին ցուցադրության մասին: Այն շատ հաջող էր, եւ շատ իրեր հետագայում վաճառվեցին: Բայց չե՞ք կարծում, որ փոքր-ինչ ուշացած էր:

15 տարվա ընթացքում ես հավաքածու ստեղծելու կարիք չեմ զգացել: Ինձ ճիշտ հասկացեք, բացի հաճույքից, որ դիզայները զգում է նոր հավաքածու ստեղծելիս, նա նաեւ մտածում է վաճառքի եւ հավանական գնորդների մասին: Ահա այս տարիների ընթացքում հայկական շուկայում իմ հագուստի հանդեպ պահանջարկ չեմ զգացել: Իհարկե, ես շատ պատվերներ եմ ունեցել եւ հաճույքով կատարել եմ դրանք: Բայց առանձին հավաքածու ստեղծելու համար դեռեւս վաղ էր: Իսկ արդեն այս տարի զգացի, որ իմ առաջին հավաքածուն ներկայացնելու ժամանակն է: Այդ հարցին շատ լուրջ վերաբերվեցի: Չնայած սեղմ ժամկետներին, ինձ հաջողվեց 60 կերպարից բաղկացած հավաքածու պատրաստել: Ինձ համար ամենակարեւորը հաճախորդներիս կարծիքն էր:

Ցուցադրության ժամանակ Ձեր հագուստը ներկայացրեցին հայտնի գեղեցկուհիներ, ինչպես, օրինակ, Թովմասյան քույրերը, Գոհար Հարությունյանը, Անգելինա Բաբաջանյանը, ինչպես նաեւ երգչուհի Նառան, դերասանուհի Սոֆյա Պողոսյանը եւ El Style ամսագրի գլխավոր խմբագիր Մայա Պողոսյանը: Նրանց հետ աշխատելը դժվա՞ր էր:

Այո, ցուցադրությանն իսկապես մասնակցեցին Հայաստանի շատ գեղեցիկ կանայք: Նրանցից մի քանիսը տեղական եւ միջազգային գեղեցկության մրցույթների դափնեկիրներ են, բայց ինձ համար նրանք նախ մտերիմ ընկերներ են: Ի դեպ, նրանք, ինչպես եւ ես, հուզմունքով էին սպասում այդ ցուցադրությանը: Այնպես որ՝ վստահորեն կարող եմ ասել, որ համատեղ աշխատանքը հաճույք էր:

Դեֆիլեի ժամանակ առաջին եւ վերջին հագուստի ցուցադրությունը համարվում է ամենից պատասխանատուն, եւ սովորաբար լավագույն մոդելն է ընտրվում: Ինչո՞ւ ընտրվեց հենց Վիցե-Միսս Եվրոպա-2005 Լուսինե Թովմասյանը:

Ես ընտրության խնդիր չունեի: Նույնիսկ չէի էլ մտածում այլ մոդելի մասին: Ինձ համար Լուսինեն միակն էր, ով կարող էր պատվով բացել եւ փակել իմ ցուցադրությունը: Մենք շատ ջերմ հարաբերություններ ունենք, միմյանց շատ վաղուց ենք ճանաչում:

Համաշխարհային ինչպիսի՞ մոդելների հետ կցանկանայիք աշխատել հետագայում:

Ես մեծ հաճույքով կաշխատեի իտալական մոդել Մարիա Կառլա Բասկոնոյի հետ: Եթե հետագայում հնարավորություն լինի, անպայման նրան կհրավիրեմ իմ ցուցադրություններից մեկին մասնակցելու:

Գրիգոր Ավետիսյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել