«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Ջասթին Բիբերը կրկնօրինակել է Քանյե Ուեսթի հագուստի հավաքածուն

18:33, 30 հունվարի

Համացանցում է հայտնվել Drew ապրանքանիշի առաջին գովազդային արշավը։ Ապրանքանիշի հիմնադիրը հայտնի երգիչ Ջասթին Բիբերն է։ Ավելի վաղ նա թողարկել է հյուրանոցային հողաթափեր եւ ուղարկել իր աստղային ընկերներին։

Սպիտակ հողաթափերը, որոնց վրա սմայիկներ էին նկարված, ապրանքանիծի կայքում հասանելի էին 4,99 դոլարով։ Այս պահին այս տարբերակն արդեն վաճառվել է։

Նոր հավաքածուում ներառված են հուդիներ, կոմբինեզոններ, վերնաշապիկներ, տաբատներ, շորտեր։ Հագուստն իր գունային գամմայով հիշեցնում է Yeezy ապրանքանիշի արտադրանքը, ինչը չէին կարող չնկատել հետեւորդները։ Հնարավոր է՝ Ջասթինը որոշել է կրկնել Քանյե Ուեսթի հաջողությունը եւ պարզապես կրկնօրինակել է նրան։ Հետեւորդները գրում են. «Իսկ ինչ կասի Քանյեն», «Սա կատա՞կ է»։

Ի դեպ, ավելի վաղ Drew ապրանքանիշը՝ Ջասթինի երկրորդ անունը, ներկայացվել է որպես «հասանելի» ապրանքանիշ, իսկ այժմ հուդին վաճառվում է 98 դոլարով։ Ամեն դեպքում, Ջասթինը երիտասարդների շրջանում այնքան հայտնի է, որ ապրանքանիշը հայտնի կդառնա։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել