Պահարան. այն ամենն ինչ պարտադիր է ճամպրուկում՝հանգստի մեկնելիս

Ամերիկաբնակների արձագանքը հայկական տեսահոլովակներին. մաս 2` Իվետա Մուկուչյան

«IQ-իկ». Փոքրիկները` լրագրության մասին

Makeup tutorial. ստանում ենք վառ ամառային դիմահարդարում

Ինչպես ընտրել ամառային շապիկներն ու ճիշտ համադրել դրանք

«Իռլանդացին» ֆիլմի առաջին թիզերը

Արտասահմանցիները հայկական տեսահոլովակներ են դիտում

Երկու հայ հանդիպեցին Մոսկվայում․ Հրանտ Թոխատյան եւ Սարիկ Անդրեասյան

NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է․ երեք լուք մեկ ժակետով՝ ոճաբանի խորհուրդները

Դավիթ Պարոնիկյանը, Միշ Ամիրյանը & Co-ն ներկայացնում են. «համեղ» երաժշտություն Smart’n’Special-ից

«Ուզում եմ նստել «Համացանց» անունով ձին». Սարիկ Անդրեասյանն իր Youtube-յան շոուն ունի

«Իտալական մաֆիայի կրտսեր կազմ». հայ երիտասարդը «Лучше всех» հաղորդմանը եկել էր 8-ամյա թարգմանչի հետ

Քիմ Քարդաշյանը վերադարձել է Սպիտակ տուն՝ դատապարտյալներին աջակցելու համար

«Հայաստանը բացահայտումների երկիր է». Միխայիլ Շիրվինդտը Սեւանի ափին խեցգետնով քաբաբ է փորձել

Shabeeg․ խոսող շապիկներ

Թիմաթին եւ Նազիման ներկայացրել են Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը

Տարանտինոյի «Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմը՝ Կաննի կինոփառատոնում

Սերժ Թանկյանը կատարել է «Գահերի խաղ»-ի վերջին եթերաշրջանի սաունդթրեքը

Ամառային թեթեւ դիետա

16:19, 10 օգոստոսի

Ամառային դիետան ենթադրում է, որ հարկավոր է սնվել օրական 6-8 անգամ՝ փոքր չափաբաժիններով, ինչի շնորհիվ սնունդն ավելի արագ եւ դյուրին է յուրացվում: Հարկավոր է ավելի շատ մաքուր ջուր խմել, որը կօգնի մաքրել օրգանիզմն ու ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից: Բայց ոչ մի դեպքում չի կարելի է քաղցած մնալ: Դա կարող է ավելի վատ ազդել ինքնազգացողության վրա, քան շոգ եղանակը:

Մոտավոր ճաշացանկ

Նախաճաշ. ջրով պատրաստված շիլա (120 գրամ) կամ մրգերով կաթնաշոռ (100 գրամ), առանց շաքարավազի թեյ կամ սուրճ:

Երկրորդ նախաճաշ. մեկ խոշոր կամ երկու միջին չափի միրգ (շուրջ 150 գրամ):

Ճաշ. բանջարեղենային (առանց կարտոֆիլի) ապուր (200 գրամ): Եթե խաշած բանջարեղեն չեք սիրում, հարիչով հարեք, հրաշալի կրեմ-ապուր կստացվի:

Կեղեւով շոգեխաշած կամ խաշած 2 միջին չափի կարտոֆիլ:

Գրիլի վրա պատրաստված 100-150 գրամ թռչնամիս:

Հազարով աղցան՝ 1 թ/գ բուսական յուղով:

1 միրգ, թեյ՝ առանց շաքարավազի:

Հետճաշիկ. ըմպելի յոգուրտ՝ թարմ քերած որեւէ մրգով:

Ընթրիք. 100-120 գրամ ձուկ՝ ջեռուցում պատրաստված, 100 գրամ շոգեխաշած բանջարեղեն:

Հազարով աղցան՝ 1 թ/գ բուսական յուղով:

Քնելուց առաջ. 1/2-1 բաժակ 1% յուղայնությամբ կեֆիր:

Իհարկե, ամեն օր միեւնույն մթերքները ուտելով՝ արագորեն կձանձրանաք: Այդ պատճառով ձգտեք տարատեսակ բանջարեղեն ու կանաչեղեն ընտրել՝ նոր ուտեստներ ու աղցաններ պատրաստելու համար:

 

Աղբյուրը՝ 10diet.net


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության