«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Lyst-ը պատմել է, թե ինչպիսին էր 2019 թվականը նորաձեւության ոլորտում

22:11, 19 նոյեմբերի

List հարթակը, որը մասնագիտացած է նորաձեւության ապրանքների որոնման ոլորտում, հրապարակել Է Year in Fashion 2019 զեկույցը, որում պատմել է 2019 թվականին նորաձեւության գլխավոր առաջընթացի, միտումների, բրենդների եւ ինֆլյուենսերների մասին: Տեղեկատվությունը ստացվել է պլատֆորմի օգտատերերի որոնողական հարցումների հիման վրա. ընդամենը մեկ տարվա ընթացքում Lyst-ով ապրանքներ են փնտրել 104 միլիոն մարդ:

Ըստ որոնողական հարցումների նորաձեւության ոլորտի զարգացման երկու առաջատար ուղղությունները համարվել են էկոլոգիապես մաքրությունն ու ներառականությունը։ Բնապահպանության հետ կապված բառերի որոնումները նախորդ տարվա համեմատ աճել են 75 տոկոսով։ Ավելացել է էկոլոգիական գործվածքների որոնումների քանակը, իսկ էկոլոգիապես մաքուր ջինսերը եւ մարզակոշիկները դարձել են արտադրանքի ամենապահանջված կատեգորիաները: Գնորդներին սկսել է ավելի շատ հետաքրքրել գենդերային չեզոք նորաձեւությունը. հարցումները «անսեռ» եւ «գենդերային չեզոք» տերմիններով աճել են 52 տոկոսով:

Հայտնի տղամարդկանցից տարվա գլխավոր նորաձեւության ինֆլյուենսերների թվում են հայտնվել՝  Տիմոտի Շալամեն, Հարի Սթայլզը եւ Բիլլի Պորտերը: Իսկ ամենահայտնի նորաձեւության բրենդների վարկանիշը, որոնց նախորդ տարվա համեմատ սկսել են զգալիորեն ավելի հաճախ փնտրել, գլխավորել են Bottega Veneta, Pyer Moss եւ Jacquemus - ը: The Pouch Bottega Veneta պայուսակը եւ նույն բրենդի սանդալները գլխավորել են նաեւ ամենացանկալի ապրանքների ցանկը:

Ըստ Lyst-ի զեկույցի, փոխվել է նաեւ նորաձեւության մանրածախ վաճառքի կառուցվածքը։ Խանութների ավանդական ձեւաչափի համեմատ աճել է շքեղ ապրանքների վերավաճառքի նկատմամբ հետաքրքրությունը. օգտագործված իրերի պահանջարկը աճել է 255% - ով:  Հայտնի է դարձել նաեւ մեկ այլ այլընտրանք՝ հագուստի վարձույթը. այսօր այդ շուկան գնահատվում է 1 մլրդ դոլար, իսկ 2023 թվականին այն կարող է կրկնապատկվել։

Աղբյուրը՝ Esquire.ru

Լուսանկարը՝ Courtesy of List


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել