List հարթակը, որը մասնագիտացած է նորաձեւության ապրանքների որոնման ոլորտում, հրապարակել Է Year in Fashion 2019 զեկույցը, որում պատմել է 2019 թվականին նորաձեւության գլխավոր առաջընթացի, միտումների, բրենդների եւ ինֆլյուենսերների մասին: Տեղեկատվությունը ստացվել է պլատֆորմի օգտատերերի որոնողական հարցումների հիման վրա. ընդամենը մեկ տարվա ընթացքում Lyst-ով ապրանքներ են փնտրել 104 միլիոն մարդ:
Ըստ որոնողական հարցումների նորաձեւության ոլորտի զարգացման երկու առաջատար ուղղությունները համարվել են էկոլոգիապես մաքրությունն ու ներառականությունը։ Բնապահպանության հետ կապված բառերի որոնումները նախորդ տարվա համեմատ աճել են 75 տոկոսով։ Ավելացել է էկոլոգիական գործվածքների որոնումների քանակը, իսկ էկոլոգիապես մաքուր ջինսերը եւ մարզակոշիկները դարձել են արտադրանքի ամենապահանջված կատեգորիաները: Գնորդներին սկսել է ավելի շատ հետաքրքրել գենդերային չեզոք նորաձեւությունը. հարցումները «անսեռ» եւ «գենդերային չեզոք» տերմիններով աճել են 52 տոկոսով:
Հայտնի տղամարդկանցից տարվա գլխավոր նորաձեւության ինֆլյուենսերների թվում են հայտնվել՝ Տիմոտի Շալամեն, Հարի Սթայլզը եւ Բիլլի Պորտերը: Իսկ ամենահայտնի նորաձեւության բրենդների վարկանիշը, որոնց նախորդ տարվա համեմատ սկսել են զգալիորեն ավելի հաճախ փնտրել, գլխավորել են Bottega Veneta, Pyer Moss եւ Jacquemus - ը: The Pouch Bottega Veneta պայուսակը եւ նույն բրենդի սանդալները գլխավորել են նաեւ ամենացանկալի ապրանքների ցանկը:
Ըստ Lyst-ի զեկույցի, փոխվել է նաեւ նորաձեւության մանրածախ վաճառքի կառուցվածքը։ Խանութների ավանդական ձեւաչափի համեմատ աճել է շքեղ ապրանքների վերավաճառքի նկատմամբ հետաքրքրությունը. օգտագործված իրերի պահանջարկը աճել է 255% - ով: Հայտնի է դարձել նաեւ մեկ այլ այլընտրանք՝ հագուստի վարձույթը. այսօր այդ շուկան գնահատվում է 1 մլրդ դոլար, իսկ 2023 թվականին այն կարող է կրկնապատկվել։
Աղբյուրը՝ Esquire.ru
Լուսանկարը՝ Courtesy of List
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
12:20, 26 ապրիլի
Քայլի Ջենները հղի չէ Թիմոթի Շալամեից՝ չնայած սոցիալական ցանցերում տարածված լուրերին11:16, 26 ապրիլի
Սալմա Հայեկը կիսվել է իր եւ Ֆրանսուա-Անրի Պինոյի հարսանիքի ֆոտոշարքով10:18, 26 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ չի դիտել իր մասնակցությամբ «Ամերիկյան սարսափ պատմություն»-ը09:00, 26 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 26-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում