Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

«Մարդիկ, պարզապես, ծալած տաբատներով էին...որտե՞ղ էին տեսել տրանսգենդերների». հայկական բրենդը պարզաբանում է հայտնի լուսանկարի շուրջ սկանդալը

19:41, 1 հուլիսի

Օրերս Սարյան փողոցում տեղի ունեցած կոմերցիոն նկարահանումը համացանցում դարձավ նոր սկանդալի առիթ:

Դրան նպաստեց անցորդներից մեկի` բեքսթեյջից արված լուսանկարը, որում մոդել տղամարդիկ պատկերված են վեր ծալած տաբատներով եւ շորտերով, ինչը վերագրվեց որպես նույնասեռականութան քարոզ: SHA բրենդը, որի համար էլ արվել է նկարահանումը, հերքում է նման խոսակցությունները` դրանք վերագրելով, որպես զրպարտություն եւ հավելելով, որ գովազդային արշավն արվել է բացառապես կոմերցիոն նպատակով. բրենդի ներկայացուցիչ Էմիլ Ավետիսյանը NEWS.am STYLE-ին մանրամասներ է հաղորդել քննարկման լայն ալիք բարձրացրած նկարահանման մասին:

«Դա կոմերցոն նկարահանում էր: Ամեն ինչ շատ պրոֆեսոնալ մակարդակով է եղել` տեսախցիկներ, լույս եւ այլն: Նկարահանումը որոշեցինք իրականացնել Սարյան փողոցում, որովհետեւ տեղանքի առումով ավելի հարմար էր: Ըստ սցենարի` տղաներից երկուսը պետք է փոքր-ինչ ծալեին տաբատը, ու այդ պահին ինչ-որ մեկը, փաստորեն, կողքից մեզ նկարել է` թյուր կարծիք ստեղծելով համացանցում, որից հետո արդեն տարատեսակ նյութեր ու մեկնաբանություններ ենք տեսնում լուսանկարի ներքո:

Լուսանկարն անհիմն կերպով քաղաքականացրին, նշեցին, թե դրանում տրանսգենդերներ են պատկերված, բայց նրանք, պարզապես, մոդելներ են, որոնք աշխատում էին կոմերցիոն նկարահանման շրջանակում: Նրանց կերպարները նկարահանման համար էին` իրականում շատ թրենդային կադրեր ենք ունեցել, որոնք երեւում են արդեն պատրաստի աշխատանքներում: Մինչդեռ ոմանք, առանց ճշտելու ինֆորմացիան, տարածել էին, թե սա նույնասեռականների շքերթ է, ինչը վստահեցնում ենք` զրպարտություն է: Նույնիսկ, իրավաբանորեն ճիշտ չէ մարդուն կողքից նկարելն ու զրպարտելը: Տղաներն էլ են այդպիսի գրառումների պատճառով շատ խնդիրներ ունեցել շրջապատում եւ տանը: Մարդիկ, պարզապես, ծալած տաբատներով էին, որտե՞ղ էին տեսել տրանսգենդերների: Բրենդը չի հանդիսանում սեռական, քաղաքական, կրոնական կամ այլ հայացքների քարոզչության միջոց։

Մեր գործունեությունը միտված է միայն ու միայն Հայաստանում՝ արվեստի զարգացմանը եւ նորարարությունների ստեղծմանը»։

Սյունե Առաքելյան

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել