MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Gucci-ն 12 դոլարով վիրտուալ մարզակոշիկներ է թողարկել

19:48, 16 մարտի

Gucci-ն ներկայացրել է բելոռուսական «Wanna» ընկերության հետ համագործակցությունը, որը մասնագիտացած է կոշիկներն ու ժամացույցները թվային փորձի համար AR տեխնոլոգիաների ստեղծման վրա։ Այդ նպատակով իտալական ապրանքանիշի տնօրեն Ալեսանդրո Միկելեն մի քանի վիրտուալ, վառ կանաչ գույնի մարզակոշիկ է ստեղծել։

Gucci-ի հավելվածում մարզակոշիկների արժեքը կազմում է 11,99 դոլար, Wanna-ի հավելվածում՝ 8,99 դոլար։

«Հինգ, կամ հնարավոր է, տաս տարի անց նորաձեւության ապրանքանիշերին եկամուտների մեն մասը կբերեն թվային ապրանքները։ Որպես կազմակերպություն՝ մեր նպատակն է փաստացի ապրանքների լուսանկարներն ավելի գրավիչ ու օֆլայն ձեւաչափով գնմանը մոտ բանով փոխարինել»,- The Business of Fashion-ին հայտնել է «Wanna»-ի համահիմնադիր եւ ղեկավար Սերգեյ Արխանգելսկին։

«Wanna»-ի աշխատանքներից օգտվում են Reebok-ը, Farfetch-ը, Puma-ն եւ Snapchat-ը. 

Ավելի վաղ Gucci-ն հայտնել է նոր հավաքածուի ներկայացման օրը։ Այն անվանել են Aria։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել