ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Gucci-ն 12 դոլարով վիրտուալ մարզակոշիկներ է թողարկել

19:48, 16 մարտի

Gucci-ն ներկայացրել է բելոռուսական «Wanna» ընկերության հետ համագործակցությունը, որը մասնագիտացած է կոշիկներն ու ժամացույցները թվային փորձի համար AR տեխնոլոգիաների ստեղծման վրա։ Այդ նպատակով իտալական ապրանքանիշի տնօրեն Ալեսանդրո Միկելեն մի քանի վիրտուալ, վառ կանաչ գույնի մարզակոշիկ է ստեղծել։

Gucci-ի հավելվածում մարզակոշիկների արժեքը կազմում է 11,99 դոլար, Wanna-ի հավելվածում՝ 8,99 դոլար։

«Հինգ, կամ հնարավոր է, տաս տարի անց նորաձեւության ապրանքանիշերին եկամուտների մեն մասը կբերեն թվային ապրանքները։ Որպես կազմակերպություն՝ մեր նպատակն է փաստացի ապրանքների լուսանկարներն ավելի գրավիչ ու օֆլայն ձեւաչափով գնմանը մոտ բանով փոխարինել»,- The Business of Fashion-ին հայտնել է «Wanna»-ի համահիմնադիր եւ ղեկավար Սերգեյ Արխանգելսկին։

«Wanna»-ի աշխատանքներից օգտվում են Reebok-ը, Farfetch-ը, Puma-ն եւ Snapchat-ը. 

Ավելի վաղ Gucci-ն հայտնել է նոր հավաքածուի ներկայացման օրը։ Այն անվանել են Aria։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության