Gucci-ն ներկայացրել է բելոռուսական «Wanna» ընկերության հետ համագործակցությունը, որը մասնագիտացած է կոշիկներն ու ժամացույցները թվային փորձի համար AR տեխնոլոգիաների ստեղծման վրա։ Այդ նպատակով իտալական ապրանքանիշի տնօրեն Ալեսանդրո Միկելեն մի քանի վիրտուալ, վառ կանաչ գույնի մարզակոշիկ է ստեղծել։
Gucci-ի հավելվածում մարզակոշիկների արժեքը կազմում է 11,99 դոլար, Wanna-ի հավելվածում՝ 8,99 դոլար։
«Հինգ, կամ հնարավոր է, տաս տարի անց նորաձեւության ապրանքանիշերին եկամուտների մեն մասը կբերեն թվային ապրանքները։ Որպես կազմակերպություն՝ մեր նպատակն է փաստացի ապրանքների լուսանկարներն ավելի գրավիչ ու օֆլայն ձեւաչափով գնմանը մոտ բանով փոխարինել»,- The Business of Fashion-ին հայտնել է «Wanna»-ի համահիմնադիր եւ ղեկավար Սերգեյ Արխանգելսկին։
«Wanna»-ի աշխատանքներից օգտվում են Reebok-ը, Farfetch-ը, Puma-ն եւ Snapchat-ը.
Ավելի վաղ Gucci-ն հայտնել է նոր հավաքածուի ներկայացման օրը։ Այն անվանել են Aria։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
11:52, 1 հուլիսի
«Եթե գլադիատորների ժամանակ ինստագրամ լիներ, այ սենց սելֆիներ կլինեին մենամարտերից առաջ»․ Գրիգ Գեւորգյան (ֆոտո)10:46, 1 հուլիսի
«Եթե օվկիանոսը կարող է հանգստացնել ինքն իրեն, ապա դու նույնպես կարող ես»․ Տաթեւիկ Ադումյանի լողափնյա լուքը10:12, 1 հուլիսի
Քանյե Ուեսթին դատի են տվել հեղինակային իրավունքները խախտելու համար09:00, 1 հուլիսի
ՀՈՒԼԻՍԻ 1-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ01:17, 1 հուլիսի
50 Cent-ի ողջույնը Երեւանից (վիդեո)23:32, 30 հունիսի
Նատաշա Կորոլյովան տարիներ շարունակ երկրպագուներից թաքցրել է քրոնիկ հիվանդությունը23:12, 30 հունիսի
Ֆիլիպ Կիրկորովը ընդմիշտ հրաժարվել է Dolce & Gabbana-ից22:38, 30 հունիսի
«Դու յուրահատուկ ես»․ Իննա Խոջամիրյանի լուսանկարը22:03, 30 հունիսի
21:47, 30 հունիսի
«Հույզերիս 50 երանգները»․ Տաթեւ Հովակիմյան (ֆոտո)21:12, 30 հունիսի
Միայնակ կանանց 5 սխալ20:41, 30 հունիսի
Սոֆյա Պողոսյանի եւ որդու ջերմ գրկախառնությունը