Վիկտորյա եւ Դեւիդ Բեքհեմների ավագ որդին՝ Բրուքլինը, մասնակցել է Pepe Jeans London-ի գովազդային արշավին՝ ի նշան ապրանքանիշի հետ երկուամյա համագործակցության։ Համագործակցության նպատակն է ուշադրություն գրավել ջրային ռեսուրսների պահպանման եւ Wiser Wash տեխնոլոգիայի վրա (այն նվազեցնում է ջրի մակարդակը, որն օգտագործվում է դենիմի արտադրության ընթացքում)։
Բեքհեմը դարձել է արշավի դեմքը, որը կոչվում է Wiser Future, ինչպես նաեւ հանդես է եկել նախագծի լուսանկարչի եւ ստեղծագործական տնօրենի դերում։ Կադրերում Բրուքլինը Pepe Jeans-ի հագուստ է կրում եւ նկարում է իր արտացոլանքը հայելու մեջ։ Արշավում նաեւ հոլովակ է ներառվել, որը Բեքհեմը նկարել է ռեժիսոր Ժամակ Ֆուլադի հետ Այն կենտրոնացած է արտացոլքների խաղի վրա, որոնք ստեղծվել են տարբեր վայրերում գտնվող հայելիների միջոցով։
«Արշավը միայն առաջին գլուխն է նրա, ինչ մենք, վստահ ենք, կդառնա արգասաբեր եւ հետաքրքրաշարժ, երկումյա համագործակցություն Բրուքլինի եւ Pepe Jeans London-ի միջեւ։ Երբ Pepe Jeans-ն ու Բրուքլինը սկսել են բանակցությունները, Բրուքլինը հետաքրքրված էր իր լուսանկարչական ստեղծագործության եւ կայուն զարգացման հանդեպ իր հետաքրքրության անկեղծ արտահայտությամբ»,- հայտնել է Մարսելա Վարտենբերգը՝ Pepe-ի գլխավոր գործադիր տնօրենն ու Calvin Klein եւ Calvin Klein Europe-ի նախին գործադիր տնօրենը։
«Արաշվն ուղղված է ուշադրություն գրավել այնպիսի արժեքավոր տարրի օգտագործման վրա, ինչպիսին ջուրն է։ Այն ամենաարժեքավոր էլէմենտն է, որը մենք ունենք օդի հետ միասին, որը շնչում ենք, այնպես չէ՞։ Միեւնույն ժամանակ մենք ցանկացել են ցույց տալ առաջընթացը, որն ունեցել է Pepe-ն՝ պարզելով, թե ինչպես կարելի է քիչ ջուր օգտագործել եւ էներգիայի գրեթե կեսը դենիմի արտադրության համար»,- մեկնաբանել է Բրուքլին Բեքհեմը։
Արշավի լուսանկարները, տեսանյութն ու բովանդակությունը Pepe Jeans London-ի սոցիալական ցանցերում կշարունակեն հայտնվել մինչեւ Երկրի օրը՝ ապրիլի 22-ին։
Լուսանկարները՝ Instagram/Facebook
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
16:21, 26 ապրիլի
Մայամիի սեքսի թանգարանում բացվել է Հաջիմե Սորայամայի Desire Machines ցուցահանդեսը15:19, 26 ապրիլի
Սուպերմոդել Ժիզել Բունդխենը ոստիկանի հետ զրույցի ժամանակ արտասվել է14:11, 26 ապրիլի
Ջիմմի Քիմելը ծաղրել է Քանյե Ուեսթի՝ պոռնո հարթակ բացելու ծրագրերը13:31, 26 ապրիլի
Քանյե Ուեսթի նախկին ընկերուհին՝ Ջուլիա Ֆոքսը, խոստովանել է, որ ռեփերի հետ իր սիրավեպն իր բերանում «թթու հետհամ» է թողել12:20, 26 ապրիլի
Քայլի Ջենները հղի չէ Թիմոթի Շալամեից՝ չնայած սոցիալական ցանցերում տարածված լուրերին11:16, 26 ապրիլի
Սալմա Հայեկը կիսվել է իր եւ Ֆրանսուա-Անրի Պինոյի հարսանիքի ֆոտոշարքով10:18, 26 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ չի դիտել իր մասնակցությամբ «Ամերիկյան սարսափ պատմություն»-ը09:00, 26 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 26-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են