«Գեղեցկություն արարող դիզայներ»՝ այսպես կարելի է բնութագրել ոճաբան, դիզայներական արտակարգ ունակությունների տեր մարդ՝ Նարինե Սարգսյանին, որն իր հմուտ ու յուրահատուկ ձեւավորումներով անմոռանալի է դարձնում ցանկացած միջոցառում՝ ծննդյան, հարսանեկան, կորպորատիվ երեկոներ... եւ սա դեռ ամենը չէ. Նարինեին են վստահում իրենց տեսահոլովակների ձեւավորումները հայկական եւ արտասահմանյան շոու-բիզնեսի ամենահայտնի ներկայացուցիչները, նրանց թվում՝ Արփի Գաբրիելյանն ու Միհրան Ծառուկյանը, Լիլիթ Հովհաննիսյանը, Ռազմիկ Ամյանը, Արա Մարտիրոսյանը, Ավրաամ Ռուսոն, Սոգդիանան եւ այլք: Զարմանալի չէ, որ Նարինեն ներառվել է տվյալ ոլորտում համաշխարհային ճանաչում ունեցող DWP Congress-ի՝ բարձր որակավորում եւ միջազգային ճանաչում ունեցող փորձագետների ցանկում:
Նարինե Սարգսյանը ոլորտում է արդեն ավելի, քան տասը տարի: Նա հանդիսանում է «Նարինե Սարգսյան վեդինգ դիզայն ստուդիա»-ի հիմնադիր տնօրենը, որը, որպես գրանցված բիզնես, կազմավորվել է տարիներ առաջ, բայց միայն 2017թ-ին է նաեւ պաշտոնապես գրանցվել Հայաստանում՝ որպես առեւտրային ապրանքանիշ:
Դիզայնով եւ ոճաբանությամբ Նարինեն հետաքրքրված է եղել դեռեւս մանկուց, սակայն ավագ եղբոր խորհրդով մասնագիտացել է՝ որպես իրավաբան: Այնուամենայնիվ, դիզայնի ու ձեւավորումների հանդեպ սերը հաղթել է, եւ Նարինեն իր հետագա գործունեությունը ծավալել է հենց այդ՝ իրեն ավելի հոգեհարազատ ոլորտում: Մի առիթով դիզայները նշել է, որ ամեն ինչ սկսվել է այն օրվանից, երբ ինքն է զբաղվել փոքր եղբոր հարսանիքի դիզայնով՝ օգնելով ձեւավորողներին. հենց այդ ժամանակ էլ Նարինեն հասկացել է, որ դա է իրենը, եւ ավելի լուրջ ու պրոֆեսիոնալ մակարդակով պետք է զբաղվի այդ աշխատանքով:
Այսօր Նարինեին իրենց ուրախ առիթներն ու կարեւոր միջոցառումները վստահում են ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ՝ դրսում ապրող մեր հայրենակիցները՝ հիմնվելով դիզայների բարձրակարգ եւ մանրակրկիտ աշխատանքի, պրոֆեսիոնալիզմի եւ բարձր ճաշակի վրա: Նարինեն ունի հաճախորդներ ԱՄՆ-ից, Ռուսաստանից, Ուկրաինայից, Ղազախսատանից, ինչպես նաեւ՝ Քաթարից, Քուվեյթից, Արաբական Միացյալ Էմիրություններից, Ավստրալիայից եւ Կանադայից, ովքեր նշում են իրենց հարսանիքները կամ այլ միջոցառումներն այստեղ՝ Հայաստանում: Այնպես որ, զարմանալի չէ, որ Նարինեն, որպես արտասովոր ունակություններով օժտված դիզայներ, մեծ համբավ ու ճանաչում է վայելում ոչ միայն Հայաստանում, այլեւ դրա սահմաններից դուրս:
Որպես ընտանեկան բիզնեսի սեփականատեր՝ Նարինե Սարգսյանը տարիներ շարունակ պատասխանատու է եղել ընկերության ընդհանուր տեսլականի եւ ռազմավարության, ինչպես նաեւ՝ առօրյա գործունեության համար: Նարինեի աշխատանքային գործունեությունը ներառում է հարսանյաց սրահների եւ նմանատիպ վայրերի, ֆոտոգոտիների, եկեղեցիներում հարսանեկան արարողությունների, ինչպես նաեւ՝ ծննդյան տոների, մկրտության եւ նմանատիպ միջոցառումների նախագծման եւ ձեւավորման ամբողջական փաթեթներ: Նարինեն նաեւ զբաղվում է Հայաստանում հայտնի հյուրանոցների, ռեստորանների եւ մանրածախ ցանցերի արտաքին եւ ներքին նախատոնական հարդարանքների իրականացմամբ:
Աշխատակիցների եւ գործընկերների շրջանում Նարինեն սիրում է հաճախ կրկնել իր իսկ նշանաբանը` «Մենք` ոճաբաններս, ենթակա չենք իր հունով հոսող ժամանակին, բայց ենթակա ենք արագ փոփոխվող գեղեցկության, նորաձեւության եւ հարմոնիայի աշխարհին»: Եվ պատահական չէ, որ Միացյալ Արաբական Էմիրություններում հիմնադրված եւ աշխարհով մեկ մեծ ճանաչում վայելող Destination Wedding Planners (DWP) կոնգրեսի ուշադրությունից ու գնահատականից զատ՝ Նարինե Սարգսյանը նոմինացվել է նաեւ մի շարք այլ ազգային մրցանակների եւ դիպլոմների, այդ թվում՝ Հայուհի 2016 «Մասայական, բարձրաճաշակ, որակյալ միջոցառումների եւ հանդիսությունների կազմակերպիչ» եւ Հայուհի 2018 – «Ոճ և ճաշակ թելադրող դիզիայներ» անվանակարգերում:
Չնայած ծանր եւ, գրեթե, միշտ գերլարված աշխատանքային ժամանակացույցին ՝ իր հաջողության գաղտնիքի ու գրավականի մասին խոսելով՝ Նարինեն հարցազրույցներից մեկում նշել է՝ «Հաճախ նկատել եմ, որ մի հաճախորդի հետ քննարկման ընթացքում ուղեղումս ծագում է մյուս հաճախորդի դիզայնի այս կամ այն մասը կամ լուծումը, եւ հուսահատության փոխարեն իմ մեջ արթնանում է ոգեւորության մի նոր ալիք: Ինձ մոտիկից ճանաչողները հաճախ են ասում՝ քո փոխարեն չէինք դիմանա, բայց ես դիմանում եմ, քանի որ սիրով եւ հաճույքով եմ կատարում այն, ինչը դարձել է իմ կյանքի ամենասիրելի բաղադրիչներից մեկը»:
Սյունե Առաքելյան
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)12:41, 25 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ իր մասին որոշ լուրեր իրականում համապատասխանում են իրականությանը