ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Chanel-ը պարտվել է Huawei-ի դեմ դատական գործը

13:29, 23 ապրիլի

Եվրոպական դատարանը մերժել է  Chanel-ի առարկություններն ընդդեմ Եվրոպայում Huawei ընկերության լոգոտիպի գրանցման։ Ապրանքանիշի խոսքով՝ խորհրդանշանը «շատ նման» է նրան, որն օգտագործում է Chanel-ը։ Դատարանը որոշումը բացատրել է նրանով, որ բրենդների լոգոտիպերը բավական շատ տարբերող նշաններ ունեն։

Ընկերությունների միջեւ վեճերը սկսվել են դեռ 2018թ․-ին, երբ Chanel-ը բողոքի նոտ է հղել Եվրոպայում Huawei ապրանքանիշի լոգոտիպի գրանցման դեմ, սակայն առարկությունները չեն բավարարվել։ 2019թ․-ին ապրանքանիշը բողոք է հղել EUIPO՝ վիճարկելու համար որոշումը, սակայն կրկին մերժում է ստացել։ Խորհուրդը պարզաբանել է, որ լոգոտիպերը «տարբեր էլեմենտներ ու կառուցվածք» ունեն, իսկ փաստը, որ լոգոներից յուրաքանչյուրը «երկուական էլեմենտ ունի, որոնք միահյուսված են», բավարար չէ դրանք նմանատիպ ճանաչելու համար։ Այդ ժամանակ Chanel-ը դիմել է Եվրոպական դատարան, որը ապրիլի 21-ին լոգոտիպերի մանրամասն համեմատություն է կատարել։

«Նշանները, որոնց մասին խոսք է գնում, որոշակի նմանություն ունեն, սակայն դրանց վիզուալ տարբերություններն էական են։ Մասնավորապես, Chanel ապրանքանիշի լոգոտիպն առավել կոր, հաստ գծեր ունի եւ հորիզոնական դիրք այն դեպքում, երբ Huawei-ի էմբլեմի ուղղությունն ուղղահայաց է»,- ասված է պարզաբանման մեջ։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ