ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ինչպե՞ս 2 շաբաթվա ընթացքում 7 կգ կորցնել

19:20, 14 նոյեմբերի

Ինչպե՞ս 2 շաբաթվա ընթացքում 7 կգ կորցնել: Հետազոտելով համացանցում տեղադրված դիետոլոգների բազմաթիվ հոդվածներ՝ NEWS.am STYLE-ը որոշ ոսկե կանոններ բացահայտեց: Եվ այսպես.

1. Ուտել ոչ մեծ չափաբաժիններով: Մարդու հոգեբանությունն այնպիսին է, որ աննկատ ուտում է ափսեի ամբողջ պարունակությունը:

2. Տեսողականորեն «խաբել» ինքդ քեզ. օգտագործել ամենափոքր չափսի ափսեն: Այդ դեպքում ցանկացած չափաբաժին ձեզ բավարար կթվա:

3. Դրականորեն տրամադրվել, այլ չխղճալ ինքդ քեզ:

4. Առաջին շաբաթն օրվա ընթացքում 1 լիտր կեֆիր կամ անյուղ կաթով կաթնային կոկտեյլ խմել:

5. Առաջին շաբաթվա ընթացքում ձեր ճաշացանկում միս չպետք է լինի: Իսկ վերջին 7 օրը կարող եք օրական 150 գր. միս ուտել:

6. Ուտել մոտավորապես այսպես. 200 մլ կիտրոնով ջուր խմել ուտելուց կես ժամ առաջ: Նախաճաշը պետք է բաղկացած լինի մրգային աղցանից (տանձ, կանաչ խնձոր, նարինջ եւ 1%-անոց յուղայնությամբ կաթ):

7. Ճաշին եւ ընթրիքին ուտել կիտրոնի հյութով բանջարեղենային ցանկացած աղցան (բացառելով միայն կարտոֆիլը): Կարելի է ավելացնել նաեւ ձիթապտղի ձեթ, բայց՝ ոչ մեծ քանակությամբ:

8. Խմել կանաչ թեյ եւ չգազավորված ջուր:

9. Աշխատել երեկոյան 5-ից հետո չուտել:

10. Քնելուց առաջ ինքդ քեզ տրամադրել, որ դիետայի յուրաքանչյուր օրը մոտեցնում է քեզ համար կատարյալ կերպարին:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ