Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Chanel-ն արձագանքել է քննադատությանը չափազանց թանկ օրացույցի պատճառով

20:06, 7 դեկտեմբերի

Chanel նորաձեւության տան նախագահ Բրունո Պավլովսկին խոսել է ընկերության՝ «անհիմն» թանկ «аdvent» օրացույցի մասին, որը սոցիալական ցանցերում քննադատության էին ենթարկել գնորդները։ Նրա խոսքեր մեջբերել է WWD-ն։

«Chanel No. 5» բույրի հարյուրամյակին նվիրված «аdvent» օրացույցն ընդհանուր առմամաբ 27 փաթեթ ունի, որոնց պարունակությունը տարբեր է՝ թեւնոցներ, տոնածառին զարդեր, քսուք, նվերի դատարկ փաթեթ։ Հավաքածուի գինը կազմում է 825 դոլար։

b1d7e092-a41f-4790-a665-9a0c8b0a19df_61af42bbb7142.jpg (60 KB)

Ապրանքանիշի ներկայացուցիները զղջում են, որ հիասթափեցրել են գնորդներին եւ խոստացել են ապագայում առավել ուշադիր լինել հարցի նկատմամբ։ «Մենք կարծում էինք, թե հաճույք կպատճառենք մշտական գնորդներին՝ նրանց նման արտադրանք ներկայացնելով։ Մենք ապագայում, անխոս, ավելի ուշադիր կլինենք։ Ամեն դեպքում, մենք հիասթափություն կամ վեճեր առաջ բերելու նպատակ չունենք»,- պարզաբանել է ապրանքնաիշի ղեկավարը։ Նա նաեւ ընդգծել է, որ օրացույցի ստեղծման համար միայն էկոլոգիական նյութեր են օգտագործվել։

Ավելի վաղ @eliseharmon հայտնի բլորգերը տեսանյութով ներկայացրել էր, թե ինչպես է բացում օրացույցն ու բազմաթիվ դիտումներ էր հավաքել։ Այն արագ տարածվել էր համացացնում եւ ապրանքանիշի հասցեին բազմաթիվ բացասական կարծիքներ էին հնչել։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել