«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Կայացավ Kami Friends-ի, Արամ MP3-ի, Ֆելիքս Խաչատրյանի «Շնորհավոր» տեսահոլովակի շնորհանդեսը

Fours fashion for fashion. նորաձեւության ցուցադրություն փոքրիկ մոդելների մասնակցությամբ

Կայացավ Աղաս Մանուկյանի «Գործ չկա» stand up-ի պրեմիերան

Նոր նախագիծ` Guess&Eat. հավով ապուր

Մհեր Մխիթարյանի «Պոնտեր» Stand Up-ն ու հայտնի հյուրերը

Նոր նախագիծ` Guess&Eat. բաստուրմա` թունա ձկից

Fit&Style, մաս 4. յոգա

«Անսովոր է, որ նկարահանումները անցկացվում են մեր տանը». Գրիգի և Սոնայի անձնական առօրյան շուտով եթերում

Գոհար Հարությունյանի զույգի 4-ամյակը

«Բլբուլյանները» սիթքոմը կադրից դուրս

Fit&Style, մաս 3. մարզում ենք ամբողջ մարմինը

Նոր նախագիծ՝ Guess&Eat․ պաելա կարակատիցայի թանաքով

Fit&Style, մաս 2․ առողջ լինելը ոճային է

«Սողոմոնի երգերը» ֆիլմի հայաստանյան պրեմիերան, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը

Fit&Style. առողջ լինելը ոճային է

Chanel-ն արձագանքել է քննադատությանը չափազանց թանկ օրացույցի պատճառով

20:06, 7 դեկտեմբերի

Chanel նորաձեւության տան նախագահ Բրունո Պավլովսկին խոսել է ընկերության՝ «անհիմն» թանկ «аdvent» օրացույցի մասին, որը սոցիալական ցանցերում քննադատության էին ենթարկել գնորդները։ Նրա խոսքեր մեջբերել է WWD-ն։

«Chanel No. 5» բույրի հարյուրամյակին նվիրված «аdvent» օրացույցն ընդհանուր առմամաբ 27 փաթեթ ունի, որոնց պարունակությունը տարբեր է՝ թեւնոցներ, տոնածառին զարդեր, քսուք, նվերի դատարկ փաթեթ։ Հավաքածուի գինը կազմում է 825 դոլար։

b1d7e092-a41f-4790-a665-9a0c8b0a19df_61af42bbb7142.jpg (60 KB)

Ապրանքանիշի ներկայացուցիները զղջում են, որ հիասթափեցրել են գնորդներին եւ խոստացել են ապագայում առավել ուշադիր լինել հարցի նկատմամբ։ «Մենք կարծում էինք, թե հաճույք կպատճառենք մշտական գնորդներին՝ նրանց նման արտադրանք ներկայացնելով։ Մենք ապագայում, անխոս, ավելի ուշադիր կլինենք։ Ամեն դեպքում, մենք հիասթափություն կամ վեճեր առաջ բերելու նպատակ չունենք»,- պարզաբանել է ապրանքնաիշի ղեկավարը։ Նա նաեւ ընդգծել է, որ օրացույցի ստեղծման համար միայն էկոլոգիական նյութեր են օգտագործվել։

Ավելի վաղ @eliseharmon հայտնի բլորգերը տեսանյութով ներկայացրել էր, թե ինչպես է բացում օրացույցն ու բազմաթիվ դիտումներ էր հավաքել։ Այն արագ տարածվել էր համացացնում եւ ապրանքանիշի հասցեին բազմաթիվ բացասական կարծիքներ էին հնչել։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում








@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ