#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Chanel-ն արձագանքել է քննադատությանը չափազանց թանկ օրացույցի պատճառով

20:06, 7 դեկտեմբերի

Chanel նորաձեւության տան նախագահ Բրունո Պավլովսկին խոսել է ընկերության՝ «անհիմն» թանկ «аdvent» օրացույցի մասին, որը սոցիալական ցանցերում քննադատության էին ենթարկել գնորդները։ Նրա խոսքեր մեջբերել է WWD-ն։

«Chanel No. 5» բույրի հարյուրամյակին նվիրված «аdvent» օրացույցն ընդհանուր առմամաբ 27 փաթեթ ունի, որոնց պարունակությունը տարբեր է՝ թեւնոցներ, տոնածառին զարդեր, քսուք, նվերի դատարկ փաթեթ։ Հավաքածուի գինը կազմում է 825 դոլար։

b1d7e092-a41f-4790-a665-9a0c8b0a19df_61af42bbb7142.jpg (60 KB)

Ապրանքանիշի ներկայացուցիները զղջում են, որ հիասթափեցրել են գնորդներին եւ խոստացել են ապագայում առավել ուշադիր լինել հարցի նկատմամբ։ «Մենք կարծում էինք, թե հաճույք կպատճառենք մշտական գնորդներին՝ նրանց նման արտադրանք ներկայացնելով։ Մենք ապագայում, անխոս, ավելի ուշադիր կլինենք։ Ամեն դեպքում, մենք հիասթափություն կամ վեճեր առաջ բերելու նպատակ չունենք»,- պարզաբանել է ապրանքնաիշի ղեկավարը։ Նա նաեւ ընդգծել է, որ օրացույցի ստեղծման համար միայն էկոլոգիական նյութեր են օգտագործվել։

Ավելի վաղ @eliseharmon հայտնի բլորգերը տեսանյութով ներկայացրել էր, թե ինչպես է բացում օրացույցն ու բազմաթիվ դիտումներ էր հավաքել։ Այն արագ տարածվել էր համացացնում եւ ապրանքանիշի հասցեին բազմաթիվ բացասական կարծիքներ էին հնչել։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ