Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Կիսահեղուկ սննդակարգ

18:07, 19 հունիսի

Ձեզ ենք ներկայացնում սննդակարգի տարատեսակ, որը կառուցված է վեց տարբեր մոնոսննդակարգի վրա: Ընդ որում, վեց օրվանից առաջին երկուսը կաթնային են, հաջորդ երկուսը` սպիտակուցային, իսկ վերջինները` բուսական: Օրական սնունդը խիստ սահմանափակ է եւ քիչ կալորիաներ է պարունակում: Եվ դա իր ստորգետնյա խութերն ունի. նախ, կիսաքաղցած սննդակարգից հետո, եթե կարողանաք դիմանալ դրան, բաց թողածը հետ բերելու մեծ ցանկություն է առաջանում եւ քչերին է հաջողվում այդ ընթացքում սահմանափակել իրենց: Երկրորդ, օրգանիզմը, սննդանյութի պակասից անհանգստացած, սկսում է էներգիա խնայել, դանդաղեցնելով նյութափոխանակությունը, իսկ դա նշանակում է, որ նիհարելն այնքան արագ չի կատարվում, որքան կցանկանայինք, եւ սննդակարգից դուրս գալուց հետո ստիպված կլինեք անհամեմատ ավելի չափավոր սնվել, քան նախկինում, հակառակ դեպքում քաշը կսկսի ավելանալ:
Սակայն նա, ով վճռական է`հաջորդ շաբաթը տրամադրել սննդակարգին եւ վստահ է, որ կդիմանա, կկարողանա մոտ 3 կգ ավելորդ քաշ կորցնել: Բայց մի մոռացեք սննդակարգն ավարտելուց հետո չափավորության մասին:

6 օրվա ճաշացանկ.

Օր 1. 1,5 լ կաթ:

Օր 2 2 բանկա թթված կաթ:

Օր 3. 6 պինդ եփած ձու:

Օր 4. 400 գ տավարի խաշած միս:

Օր 5. 600 գ բանջարեղեն:

Օր 6. 1,5 կգ միրգ:

Բացի այդ, իրենց կազմվածքը պահպանել ցանկացողներին առաջարկվում է 1500 եւ 1800 կկալ պարունակող մթերքների ցուցակ:
1500 կկալ. հաց` 100 գ. միս, ձուկ` 200 գ. բուսական յուղ` 30 գ, կաթնաշոռ` 150-200 գ, ձու` 1 հատ, բանջարեղեն` 600 գ, մրգեր` 300 գ, կաթ` 0,5 լ, մեղր` մի թեյի գդալ:

1800 կկալ. հաց` 100 գ, միս, ձուկ` 200 գ, ձու` 1 հատ, կաթնաշոռ` 250 գ, կաթ, մածուն` 0,5 լ, բուսական յուղ` 25 գ, բանջարեղեն` 500 գ, մրգեր` 300 գ, կարտոֆիլ` 120 գ:

Աղբյուրը` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ