Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

Մանդարինով դիետա․ Ամանորից առաջ նիհարելու ամենահամեղ եւ հեշտ միջոցը

18:13, 20 նոյեմբերի

Մանդարիններն աստիճանաբար հայտնվում են խանութների դարակներում եւ տարածում են իրենց «համեղ» բույրը: Եթե ​​չեք կարող դիմակայել ամանորյա գլխավոր մրգին, իմացեք, որ ճիշտ մոտեցման դեպքում դա կօգնի նկատելիորեն նիհարել։

Անմիջապես զգուշացնում ենք՝ մանդարինի դիետան չի դասվում մոնո-դիետաների շարքին, որոնք օգնում են արագ (բայց վտանգավոր) ազատվել զգալի քանակությամբ կիլոգրամներից։ Մանդարինի օգնությամբ նիհարելն ավելի շուտ հեշտ տեխնիկա է Ամանորից առաջ մի քանի ավելորդ կիլոգրամ հեռացնելու համար։ Միեւնույն ժամանակ մի փոքր կկարգավորեք ձեր ուտելու սովորությունները։

Մանդարինով դիետայի համար պետք չէ շատ փոխել ստանդարտ սննդակարգը։ Իհարկե, պետք է փորձել ուտել ավելի շատ սպիտակուցային մթերքներ՝ նախաճաշին ձու, պանիր եւ կաթնաշոռ, իսկ ընթրիքին՝ միս ու ձուկ: Իսկ աղանդերի համար ամեն անգամ մի երկու մանդարին կերեք։ Ոչ քաղցրավենիք, ոչ ռուլետ: Միայն մանդարիններ։

Նախուտեստները կարելի է փոխարինել մանդարիններով։ Իսկ, եթե ավելի հագեցնող բան եք ցանկանում, ցիտրուսային մրգերին ավելացրեք մի քիչ պանիր, մածուն կամ ընկույզ:

Զգույշ եղեք մանդարինի սննդակարգից, եթե նկատում եք ալերգիկ ռեակցիա սննդակարգում ցիտրուսային մրգերի առատության նկատմամբ։ Պետք է զգույշ լինել, եթե ստամոքս-աղիքային համակարգի հետ կապված խնդիրներ ունեք։ Բայց եթե փորկապության հակում ունեք, ապա մանդարինները օգտակար կլինեն։ Դրանք հարուստ են բջջանյութով եւ բարելավում են աղիների աշխատանքային պրոցեսները։

Աղբյուրը՝  Cosmo


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել