MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Coty հայտնի բրենդը բառարաններին մեղադրել է «էյջիզմի» եւ «սեքսիզմի» մեջ

11:28, 2 փետրվարի

Աշխարհի խոշորագույն կոսմետիկայի ընկերություններից մեկը՝ Coty-ն, նոր արշավի շրջանակներում, որն ընդգծում է «գեղեցկության վերաիմաստավորումը», բառարաններին մեղադրել է «էյջիզմի» (տարիքային խտրականություն) եւ «սեքսիզմի» (գենդերային խտրականություն) մեջ։ Պատճառը «գեղեցկության» սահմանումն է։

Coty ընկերությունը, որին պատկանում են այնպիսի բրենդներ, ինչպիսիք են՝ Covergirl-ն ու Kylie Cosmetics-ը, խնդրագիր է ներկայացրել Charge.org-ին՝ կոչ անելով բառարաններին փոխել գեղեցկության մասին «հնացած» սահմանումները։ 

«Գեղեցկության սահմանման չափանիշներն անգլերենի հիմնական բառարաններում, կամ, ավելի ճիշտ, նկարազարդման համար օգտագործված օրինակները, ծնվել են այլ ժամանակներում եւ չեն հնացել։ Թաքնված էյջիզմն ու սեքսիզմը, ինչպես ներկայումս սահմանված է, անախրոնիզմի օրինակներ են», - ասվում է Coty-ի առցանց խնդրագրում:

Ընկերությունը երկու օրինակ է բերել, որոնք բացատրում են գեղեցկության սահմանումը։ «Ինձ հիացրել է նրա գեղեցկությունը»,-ասվում է օրինակներից մեկում։ Կամ «Երիտասարդ տարիքում նա շատ գեղեցիկ էր»։

«Գեղեցկությունը վերաիմաստավորելու պատճառը նրանք են, ովքեր ամեն օր արտահայտում են գեղեցկության մասին իրենց սեփական պատկերացումներն ու աջակցում է նրանց, ովքեր իրենց բացառություն են համարել որոշ սահմանափակ բնորոշումների պատճառով»,-հայտարարում է ընկերությունը։ 

Խնդրագիրն առայժմ միայն 1300 ստորագրություն է հավաքել։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել