«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

«Հայաստանն ունի բոլոր հնարավորությունները դառնալու տարածաշրջանային զբոսաշրջության առաջատար ուղղություն»․ Մարալա Չառիեւա

20:37, 4 ապրիլի

Հայաստանն ունի բոլոր հնարավորությունները դառնալու տարածաշրջանային առաջատար զբոսաշրջային ուղղություն։ Այս մասին NEWS.am STYLE-ին տված հարցազրույցում ասել է «Open mind Business Բյուրո»-յի հիմնադիր եւ ղեկավարող գործընկեր, Սոչի 2014թ․-ի ձմեռային օլիմպիական խաղերի սննդի եւ սերվիսի կազմակերպման գծով փոխնախագահ, 2018թ․-ի ՖԻՖԱ-ի Աշխարհի գավաթի Ռուսաստանի, Ֆորմուլա 1-ի, FISU ուսանողական խաղերի եւ այլ համաշխարհային միջազգային իրադարձությունների առաջատար փորձագետ, Ռուսաստանի Դաշնության խոշորագույն դաշնային ռեստորանների ցանցերի գործադիր տնօրեն, РАНХиГС-ի հյուրընկալության ֆակուլտետի պրոֆեսոր, «Open Mind Business Բյուրոյի» հիմնադիր եւ կառավարիչ գործընկեր Մարալա Չառիեւան։

Նրա խոսքով՝ միջոցառումը կազմակերպվել է հյուրընկալության ոլորտի փորձագետների խմբի կողմից, ովքեր հետաքրքրված են Հայաստանում «Հյուրընկալության ակադեմիա» բացելու հարցում՝ արդյունաբերական կադրեր պատրաստելու համար։

«Գաղափարը մեզ մոտ ծնվեց՝ հաշվի առնելով այն, որ հետխորհրդային տարածքում նոր զբոսաշրջային ուղղություններ են ի հայտ գալիս, որտեղ Ռուսաստանից հոսքն ավելացել է, բիզնեսի որոշակի տեղաշարժ կա։ Շատերը սկսեցին հյուրընկալության տարբեր հաստատություններ բացել, մյուսներն ուսումնասիրում են շուկան՝ ներդրումներ անելու ծրագրերով։ Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ շուկայում կա պրոֆեսիոնալ պատրաստված կադրերի պակաս, չափանիշների եւ տեխնոլոգիաների անտեղյակություն, կառավարչական սով։ Աստիճանաբար շուկայական մրցակցությունը կուժեղանա, հաճախորդները կդառնան ավելի պահանջկոտ ու քմահաճ, հյուրերի եւ հյուրընկալության օբյեկտների վատ պատրաստված աշխատակիցների ակնկալիքների միջեւ անջրպետ կլինի: Եթե իմ հույսերն արդարանան եւ Հայաստանը դառնա զբոսաշրջության լուրջ ուղղություն, ապա այն կգրավի նոր ներդրողների, ովքեր պետք է հասկանան, թե ինչ ռեսուրսներ եւ կադրեր կան երկրում։ Դրանք դեռ բավարար չեն: Նույնիսկ Ռուսաստանում դա որոշակի խնդիր է՝ չկան բավականաչափ պատրաստված կադրեր»,- նշել է նա։

«Հայաստանը բոլորի հետ ասոցացվում է որպես շատ հյուրընկալության, հետաքրքրության գեղեցիկ երկիր՝ հարուստ մշակութային ժառանգությամբ եւ ավանդույթներով։ Իսկ եթե ազատ տնտեսական գոտի բացվի, ապա այն կարող է դառնալ զբոսաշրջային դիստանցիայի եռման կետ՝ գրավիչ եւ մրցունակ զբոսաշրջային նոր ուղղություն։ Վերջերս Մոսկվայում միջազգային զբոսաշրջային ցուցահանդես էր, եւ մասնակից երկրներից շատերը հետաքրքրություն ցուցաբերեցին Հայաստանի նկատմամբ՝ ասելով, որ արդեն սկսել են զբոսաշրջային խմբեր բերել ձեր երկիր։ Մասնավորապես Իրանը, Աֆղանստանը եւ շատ ուրիշներ»,- հավելել է փորձագետը։

Նրա խոսքով՝ «Հյուրընկալության ակադեմիան» կսովորեցնի կառավարում ռեստորանային, հյուրանոցային եւ տուրիստական բիզնեսի ոլորտում։ Նա նշեց, որ երկրում կան մեծ ռեստորանային խմբեր՝ իրենց դպրոցներով, օրինակ՝ Երեմյան ակադեմիան, բայց դրանք հիմնականում ուղղված են ներքին անձնակազմին՝ լինի ավելի շատ խոհարարության, թե խոհանոցի հետ կապված: «Ինչ վերաբերում է թոփ-մենեջմենթին, ապա այստեղ դեռ նման բան չկա։ Ուստի մեր նպատակն է այստեղ գտնել հիմնական գործընկերներ, ովքեր ի վիճակի են ռազմավարական մտածողության, ովքեր շահագրգռված են ինչ-որ բան անել իրենց երկրի բարգավաճման համար, զբաղեցնել շուկայի ազատ տեղերը։ Այժմ մեր հիմնական նպատակը Հայաստանում այս ոլորտի առաջատարների հետ ծանոթանալն է, շուկայի եւ դրա ներուժի վերլուծությունը: Մենք մեծ լավատեսությամբ ենք նայում երկրին, հավատում ենք նրա անկասկած հաջողությանը»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել